onsdag 21 januari 2009

Arga snickaren och IKEA-favoriter...

Sitter och tittar på Arga snickaren på femman och inser att jag aldrig vill flytta till ett hus som är ett livslångt renoveringsprojekt. Älskar gamla hus och dess charm, och jag är inte rädd för att arbeta och tycker det är kul att renovera och se resultatet växa fram, men jag vill se ett slut på arbetet, har inte tålamod att leva i ett hus som är ett kaos av påbörjade projekt som jag inte vet när de kan bli färdiga. Har alltid haft en dröm om att få bo i antingen ett helt nybyggt hus där allt är vitt och fräscht eller ett gammalt hus som är nyrenoverat på ett smakfullt sätt så att den gamla charmen finns kvar, samtidigt som kök, badrum och ytskikt är nygjorda, möblerna ovan är favoriter från IKEA som mycket väl skulle passa in i mitt drömboende.

Inga kommentarer: