lördag 31 januari 2009

Skön promenad...


Trots det gråmulna vädret och en temperatur på noll-strecket så var det så skönt att komma ut på en promenad, trevligt sällskap var ett tag sedan jag träffade S och bara pratade och umgicks, har saknat det, och skönt att få röra på sig, tror bara min kropp mår bra av det och så skönt med frisk luft om inte annat. Sista månaden har jag nästan bara varit ute när jag gått till och från bilen och det mår inte någon bra av. Det får bli ett av målen här framöver att i alla fall några dagar komma ut på en kortare promenad. Blir lite lättare nu när det blir ljusare på eftermiddagarna hoppas jag. Idag gick vi längs strandpromenaden och det var så tyst och fridfullt och havet låg alldeles spegelblankt... Perfekt sätt att spendera en lördag förmiddag på!

Inga kommentarer: