onsdag 29 september 2010

Vantar och vinterjacka på!!


29:e september och minusgrader, nog är det höst alltid... Vaknade upp till en kylig höstmorgon där gräsmattan var vitfärgad av frost och en tät dimma syndes över fälten när solen gick upp och temperaturen åter steg över nollan. Det var med andra ord bara att ge sig ner i källaren för att plocka fram vinterjacka och vantar i morse innan jobbet. Ett par tunna svarta fingervantar fungerade utmärkt idag, men jag är på jakt efter ett par snygga svarta skinnhandskar inför vintern och hittade de ovan på Lindex för 299 kr när jag kikade in efter jobbet. Blev inget köp idag då jag vill spana in vad som finns i lite fler butiker innan jag bestämmer mig, vet inte om jag gillar eller inte gillar dragkedjan... I-lands problem, jajemän!!

Jag vill tacka av hela mitt hjärta för alla fina, uppmuntrande och stärkande kommentarer ni gett mig efter mitt besök hos sjukgymnasten, de värmer och ger mig styrka att forstätta kämpa, det tog mig hårt att inse hur illa det är med min kropp...

Nu hoppas jag ni alla får en trevlig kväll, här blir det Halv Åtta hos mig, IDOL och Carina Berg flyttar in som vanligt när det är onsdagskväll, på återseende imorgon!!

Kramar Bella ♥

9 kommentarer:

Den där Marie sa...

Ja, nog är det höst allt!
Men lite mysigt tycker jag det är. Nu kan man ju VERKLIGEN mysa inomhus med tända ljus och höra elden spraka i kaminen.
Snygga handskar förresten! Jag tycker det var coolt med dragkedjan :)
I-landsproblem av högsta grad :D

Kram Jonna ♥

Helenas loggbok sa...

Oj, är vi framme vid frosttider nu. Brrrrr....

Ingen idé att köpa fina skinnhandskar till mig. Jag lyckas alltid tappa en och alltid typ höger, sen har jag 4 vänster till ingen nytta.... Så det får bli några billiga stickade fingervantar till mig.

HA en skön kväll! Tittar just på Berg flyttar in!
Kram
Helena

Mia sa...

Brrrr....vill ha värme!!
Istället för värme från solen blir det till att tända kaminen...Såååå mysigt och underbar värme!

HA EN GO KVÄLL !!

Kram

mariaemb. sa...

Tack fina du för alla gulliga kommentarer! Har inte hunnit titta in här på ett tag då det varit så fullt upp. Läste om skjukgymnastbesöket och ville därför skicka en peppande kram!

Gööörsnygga handskar. Jag gillar dem!

Stor kram

HOUSE of ADELA sa...

Snygga handskar tjejen och kallt är det...;) Längtar efter värmen redan. Hoppas allt ordnar sig för dig till det bästa...trots att det kanske är jobbigt just nu.

Kramar
Adela

alegni sa...

jag såg samma program på tv igår kväll :)
ja, usch, ja. hösten är nog här nu, oavsett om vi vill det eller inte. jag brukar ha lite svårt med det här att klä mig varmt när jag går ut, så jag fryser för det mesta...
varm höstkram från
ingela

Miruschka sa...

Jag har haft vantar hela veckan när jag varit ute och promenerat, nu har vi verkligen kallt på morgnarna.

Tycker de där handskarna var jättesnygga, men jag gillar dragkedjor som detaljer på kläder.

Missade Idol igår, men ikväll sitter jag bänkad framför TV:n!

Kram till dig

Annas inspiration sa...

Hej bella!

Jättetråkigt att din kropp inte vill det du vill, men bara du har glöden att kämpa kan det iallfall bli bättre. Känns som att du har viljan även om jag förstår att den är mindre närvarande vissa dagar.

Hoppas du hittar dig ett par sköna handskar.

KRAAAAM

Nilla Q sa...

Ja, nu är det kallt! Tror inte vi hade minusgrader, men frost var det. Fick också ta in vinterjackan, men hittade inte mina vantar...
Tycker handskarna du visar är snygga!

Ha det bra!

Kram Pernilla