måndag 6 september 2010

Återbud...


Vaknade för bara en liten stund sedan och sitter nu i soffan med en kopp te, somnade om efter att jag ringt till jobbet och sjukgymnasten i Bedömningsteamet tidigare imorse och meddelat att jag fortfarande är dålig och tyvärr får stanna hemma även idag...

Är helt däckad av vad det nu är för seg förkylning, virus, bakterie jag fått i kroppen, orken vill inte komma tillbaka. Även om det inte är till så mycket större tröst så verkar det som det är fler än jag som ligger hemma och är dåliga och som inte heller blir friska, så det är väl något som går...
Börjar bli rejält uttjatat att sitta här och skriva om att jag är sjuk och hemma ifrån jobbet ytterligare en dag, hoppas verkligen att detta är sista dagen som spenderas i hemma av den trista och uttråkande orsaken att jag är sjuk. Tänk vad man saknar vardagslivet och sitt jobb så fort man inte kan vara där.
Bilderna ovan är tagna igår när jag satt ute på altanen och fick lite frisk luft när mina föräldrar var här och tittar jag ut så ser det ut som om det fina höstvädret håller i sig, med den skillnaden att det är kraftigare vindar idag, det blåser ganska bra i trädkronorna.
Hoppas ni får en bra start på veckan och tack snälla för alla krya på dig hälsningar ni lämnat senaste dagarna!!
Kramar Bella ♥

5 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
vad tråkigt att du fortfarande är sjuk, hoppas verkligen att det ger sig snart....

Peppar, Peppar har vi klarat oss här...Knappt så man törs skriva det! Fniss!

Jättefina o levande bilder du visar.....

Krya på dig nu! Många Kramar Therese

Linruz sa...

Stackare....hoppas verkligen att det vänder snart.
Stor krya kram från mig

alegni sa...

höstens förkylning tycks vara en seglivad variant. det är två veckor sedan jag blev sjuk och ännu hostar jag en hel del.
krya på dig nu, vännen.
kram
ingela

Miruschka sa...

"När man är frisk har man många önskningar, som sjuk har man bara en"!
Sanna ord, man borde oftare uppskatta att man är frisk och orkar med vardagen.

Synd att du missade mötet, men det blir ju fler gånger.

Ha en riktigt bra dag trots allt!
Kram

Susanne sa...

Tråkigt att du inte känner dig bättre.

Krya på dig vännen
Kraam