måndag 7 februari 2011

Nya lack till våren...

Är det någon som har provat HM:s eget nagellack? Lacket finns i ett antal färger och priset 39,50/st är ju som hittat så jag kommer absolut att köpa en flaska i en vårig färg och prova!!

Vilken gråmulen start det varit på veckan här på Västkusten, just nu smattrar regnet på fönsterrutorna och det känns mer som en kulen höstdag än en försmak på våren. Jag sitter och tittar på vårkollektioner på nätet denna måndagkväll samtidigt som sambon drömmer sig bort på Hemnet, ett hus i Kungshamn med extra rum för uthyrning har fångat hans intresse och jag får en känsla av att han redan flyttat in. Tanken är inte så dum och det är lätt att springa iväg i tankarna och låta ideérna spruta... Det är med andra en helt vanlig vardagkväll här hemma och så mycket mer än lite tv-tittande blir det inte kväll så jag önskar er en trevlig kväll och på återseende imorgon!

Kramar Bella ♥

9 kommentarer:

Therese sa...

Hej!! Helt ok nagellack för den pengen tycker jag, även om jag inte är en frekvent nagellackstjej..=) Ha en underbar tisdag tjejen!! Kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vilka läckra vårfärger på nagellacket, jag har inte prövat det än....

Här skiner solen just nu från en klarblå himmel så nu ska jag gå ut med kameran en sväng...

Hoppas att du får en bra dag!
Stoor Kraam Therese

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hej!

Vilka härliga och våriga färger :)
Blev genast sugen på den rosa :)

Här, nästan "längst nere" i Skåne blåser det rejält. Men solen tittar fram och det känns lite som om våren är påväg idag, trots blåsten :)
Man kan ju alltid hoppas ;)

Hoppas att du får en fortsatt bra vecka :)

Kram Carolina

Carolines hemligheter sa...

Hej fina Bella, hoppas att du har lyckats tanka ny energi under helgen och att din vecka känns mer positiv än slutet på förra...

Jag tycker att du skall ha en stor eloge för att du kämpar på så mycket med din tillvaro, det är ju såklart svårt att sätta sig in i din situation som utomstående men jag tycker att du verkar vara en väldigt stark tjej med ett stort mod och ett stort hjärta ♥

Jag håller tummarna för dig att saker och ting reder ut sig snart!!!

KRAMAR

Annas inspiration sa...

Uscj ja vilket dystert väder
men i dag kikade i allafall solen fram trots blåst :-)

Snygga färger som piggar upp, jag tror jag har provat H&M´s lack förlänge sedan men jag minns inte hur kvalitén var...

Hoppas du har en bra dag
Kram

Susanne sa...

Vilka läckra lack från H&M, tyvärr har jag inte provat då jag nästan aldrig målar naglarna. Får varken ha lack eller långa naglar då man jobbar med mat, så jag har verkligen fula händer :(
Äntligen har jag tid att läsa ifatt hos alla bloggare, i Norrköping fanns det ingen tid!!
Vi har haft värsta stormen inatt :(

Kraaam

Unknown sa...

Åh, vilken läckra färger.... skall genast spana in dessa.

Må så gott & Kramar från Kungsbacka

Zandra sa...

Vilka härliga kulörer, perfekt till våren :-)
Ja du har så rätt och bara vetskapen om att de blir ljusare och ljusare och de tackar man för :-)
Livet känns ju alltid lite när det är ljusare så jag längtar!!

Jag hoppas att ditt läkarbesök idag kändes bra och att du fick din röst hörd.
Stora Kramar