lördag 28 maj 2011

Sommarsött och trevlig shoppingdag!

































Det blev inget shoppat för min del idag trots att jag tillbringade några trevliga timmar på köpcentrat tillsammans med goaste S, men det här söta sommarlinnet med vitspets fick följa med hem tidigare i veckan från HM och kommer med all säkerhet bli en favorit i sommar...

Som ni märker har det blivit en hel del ytliga inlägg senaste veckan och så också denna lördag och det brukar vara ett tecken på orken inte finns för att skriva ner lite mer tänkvärda och innehållsrika innelägg, att få sätta ord på mina tankar och funderingar är en ventil som jag inte vill vara utan, men vissa perioder är energin helt slut på kvällarna och då blir det helt enkelt lite ytligare saker som hamnar på bloggen där man inte behöver engagera sig känslomässigt på samma sätt. Satt hela kvällen igår med ett halvskrivet inlägg, inget blev publicerat och så får det vara, bloggen är inget tvång för mig utan något som jag gör när jag vill och för att det ger mig positiv energi.


Positiv energi har jag också fått idag, min goaste vän S ringde i morse och frågade efter lite shoppingsällskap och det tackade jag så klart inte nej till. Hittade en del fint, men det blev inget köp för egen del, däremot fick jag välja ut valfritt klädesplagg som jag vet att jag kommer få i födelsedagspresent av S om ett par veckor och som om inte det räckte så blev jag även bjuden på lunch. Vi hade jättetrevliga timmar nere på köpcentrat, så TACK snälla S för bästa sällskap och lunchen och så ser jag så klart fram emot att få min present om ett par veckor och då är det jag som bjuder dig på mat ;)

Nu efter min eftermiddagsvila kommer snart svärmor på besök då vi ska fira hennes födelsedag en dag i förskott, sambon står i skrivande stund och förbereder maten i köket och jag ska strax bege mig in till stan för att hämta födelsedagsbarnet. Så jag vill avsluta med att önska Er alla en trevlig lördagkväll!!

Kramar Bella ♥

2 kommentarer:

Susanne sa...

Man behöver inte alltid skriva så mycket, jag lägger min energi på bilderna istället ;)
Superfint linne, passar inte lilla runda mig så bra bara. Kanske om jag kan lyckas gå några kilon ;)

Kramen

cecce sa...

Åh...jag hoppas att du fått den vila du så väl behöver i helgen! Jag vet hur det känns när all energi bara försvinner och man känner sig sådär blodfattig...

Själv har jag ägnat större delen av helgen till sonens konfirmation och idag har jag betat av en del måsten. Suck!Alltid är det nått. Typ:-)

Kramar!!