söndag 8 maj 2011

Clarius i Borås och familjehelg....





I lördags åkte vi förbi Clarius lagerutförsäljning i Borås där det finns krukor i alla dess former och ljuslyktor för utomhusbruk till riktigt bra priser, mellan 100-250 kr för i princip allt...

Ännu en helg är snart förbi och det känns som att vi inte gjort annat än hälsat på familjen, och det har vi väl egentligen inte heller gjort då vi började i Borås och avslutade hemma hos mina föräldrar idag då vi firade min pappa som fyller år imorgon. Mamma bjöd på riktigt god köttfärslimpa och det är verkligen så gott med hemlagad husmanskost, mums!!

Det har varit underbart väder här på Västkusten hela helgen som vi tyvärr inte kunnat njuta utav riktigt så mycket som önskat, men jag fick ett par sköna timmar på altanen nu på seneftermiddagen, somnade gott i solen och tror faktiskt jag fick lite färg i ansiktet trots att klockan var ganska mycket och lite färg på mina vinterbleka ben vore önskvärt, men det får komma senare, vi är trots allt bara i början av maj så förhoppningsvis har vi många fina sommardagar framför oss den närmsta tiden.

Helgen kommar att avslutas i tv-soffan och imorgon börjar en intensiv jobbvecka för min del så jag hoppas på en god natts sömn för att ladda batterierna. Hoppas ni alla haft en skön helg och får en bra start på den nya veckan!

Kramar Bella ♥

2 kommentarer:

jagochmitthem sa...

Vet du om den lagerutförsäljningen är öppen ofta, eller om det bara var den här helgen? Det skulle vara kul att kika in där någon gång.

Ha en fin vecka!

Kram Annette

Bella sa...

Hej Annette,

Vet att det har öppet varje helg under våren, lite osäker på hur det är i veckorna, men ska kolla med svärmor!

Hoppas du haft en bra start på veckan

Kramar Bella