fredag 8 maj 2009

Min fredag

Fredagens middag blev Chevrégratäng med spenat...

Sötaste killen är min lille gudson O som jag träffade idag för en lunch tillsammans med hans goa mamma K...

Intresset för pappersservetter på Espresso House var stort, och koncentrationsnivån hög...

Inne på Åhlens hittade vi dessa ursöta bodys, svåra att motstå...


För de lite äldre barnen finns den här fina klänningen på lindex som för mina tankar till Astrid Lindgrens Bullerbyn...

Fredagen börjar lida mot sitt slut och dagen har innehållit jobb och fika med goda vänner. Kände att jag behövde fylla på med lite positiv energi och vad är då bättre än att umgås med goda vänner. Det blev en lunch med goa K och hennes lille pojk O, som också är min gudson så jag har ett lite extra gott öga till honom. Lika trevligt som vanligt var det!

Efter att ha sovit på eftermiddagen har jag fikat med goa S, två fika på en och samma dag det var inte går, men trevligt var det och trots att jag var trött så jag höll på att stupa så var det värt det. Kommer bli en tuff dag imorgon, men det är då det. Fick en ordentlig uppdatering från S och mycket skratt blev det, tack snälla för idag!

Kvällens middag fick bli en chevrégratäng med spenat, riktigt gott, inte fel att äta vegetariskt ibland Receptet finns här för den som önskar.

Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att John Blund kommer på besök...

Inga kommentarer: