torsdag 7 maj 2009

Ny dag...

Ljusstakar som fick följa med hem ifrån IKEA igår...


...liksom vita Bumerang-galgar...

God Morgon!

Idag är det en ny dag och det är dags för nya tag och dags att försöka gå vidare med allt, dagen igår var väl inte den bästa, diagnoser och andra saker som inte var av det uppmuntrande slaget hände, men som sagt ny dag innebär nya möjligheter!!

Efter läkarbesöket igår åkte vi vägen förbi IKEA och åt lunch och gick ett varv, mest för att spana på lite möbler vi funderar på att köpa till huset, men två ljusstakar och några galgar fick följa med hem. Svårt att lämna IKEA utan att köpa något litet... Någon som känner igen sig?!!

Nu är det dags att bege sig till jobbet och starta dagen!

6 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Hej!

Såg att du har fått diagnoser. Tänker på dig! Inte lätt att smälta, men måste vara skönt att får ord kring det som är tokigt. Inte lätt att både har värk och ständigt vara så trött. Mycket att handskas med! Vad positivt du skriver, ny dag , nya möjligheter. Det ska jag ta till mig oxå! Mycket bra tankar. Sen förstår jag att det måste finnas bra dagar när du orkar tänka så och mindre bra dagar. Så är ju livet.

Jag är oxå en sån som måste ha något från IKEA, om inte annat lite ljus och servetter, sånt går ju åt.

Sköt om dig!
Stor kram L-L

Jossan sa...

Hej! Såg att ni beställt soffa från Tiwest, och just den som jag funderat på! =) Har lite frågor ang soffan. Hur är den att sitta i? Motsvarar den förväntningarna? Det finns inte möjlighet att få se en bild på hela soffan tro? Tack på förhand! // Josefine

Malena sa...

Jag känner igen mig :-)

homebylina sa...

Åh, vilka fina ljusstakar, dom missade jag i måndags när jag var på ikea! Ta hand om dig! Kram Lina

Miia - There´s no place like home sa...

Känner definitivt igen mig i det du skriver - det går inte att komma tomhänt från Ikea ;) Haha!

Anonym sa...

Jag vet precis vad du menar... spännande att få inreda och fixa i ett helt hus! Härligt att få flytta in lagom till värmen och sommaren!