onsdag 6 maj 2009

Strawberries by Cult




Visst väcks sommarkänslorna till liv när man ser Cults strawberries-serie...
Är snart redo för att bege mig till Göteborg och dagens läkarbesök på Gottfriesmottagningen, är nog lite nervös innerst inne fast jag inte vill erkänna det för mig själv, älsklingen är snäll och följer med mig vilket är väldigt uppskattat och gör det hela så mycket lättare då jag slipper köra själv.
Har muntrat upp mig själv med Cults strawberries-serie nu på morgonen som jag satt och spanade in på nätet igår kväll när Comhem kände för att lägga av. Det gick inte att hitta något nät på boxen och inte ens sambon som arbetar i en elektronikaffär lyckades lösa problemet. Till slut kopplade vi, läs sambon, in det gamla analoga nätet via en gammal kabel som jag haft till min video som jag envisades med att ha kvar när sambon flyttade in för ett par år sedan och med honom flyttade även betydligt mer avancerad teknik in. Igår kväll var jag mer än glad att jag stått på mig tidigare då vi precis i tid till att Desperate Housewife började lyckades få bild på TV. Dock inte den bästa, vilken skillnad det är, men det var bild och jag missade inte min favoritserie!

Tack för alla uppmuntrande kommentarer jag fick av er igår, de värmde och er omtanke gjorde mig glad inombords, även om man aldrig önskar att någon annan ska må dåligt så känns det skönt att inte vara ensam, och framförallt skönt att se att det går att leva ett liv med familj och barn trots att kroppen inte alltid beter sig som man önskar, TACK SNÄLLA!!

1 kommentar:

homebylina sa...

Är oxå ett stort fan av Cult design...min man tycker det står små kuber överallt =)Har inte hunnit kolla på den nya serien än i butik, men jag tyckte det var snyggt när det var textat på kuben!
Ta hand om dig! Kram Lina