lördag 19 juni 2010

Lyckans dag för det blivande brudparet ♥


Ingen kunde undgå att se och känna den lycka de blivande brudparet utstrålade under gårdagens konsert....


Att kärleken är stark och övervinner allt har de bevisat och jag hoppas de får en helt underbar och oförglömlig bröllopsdag när de inför famlij, vänner och tv-publik från hela världen senare idag säger JA till varandra i storkyrkan...
Aldrig har väl Kronprinsessan strålat och varit så bedårande vacker som nu och jag tycker det är så underbart att se den kärlek och värme som finns mellan henne och Daniel och verkar de inte förvånadsvärt avslappnade ut för att vara ett blivande brudpar som skall vigas inför ögonen på hela världen?!!
Vet inte varför jag känner sån glädje och sånt intresse över deras bröllop, men det är väl inte i märkvärdigare än så att kärlek och lycka är vackert och det berör mig alltid. Ser med spänning fram emot att få så Viktorias brudklänning och gissar att jag kommer sitta framför tv:n större delen av dagen.
All lycka till Viktoria & Daniel ♥♥

5 kommentarer:

Susanne sa...

Jag sitter också bänkad ;o)
Ska bli spännande att se brudklänningen och brudbukett och även gästernas kläder :o)

Ha en bra dag
Kraaam

jessi sa...

jag blir också så otroligt glad!!! Har aldrig sett vackrare prinsessa! Allt är ju som en fin kärleksaga där prinsessan får sin prins! nu ska jag kolla in gästerna som anländer t kyrkan1

KRAM

Jenny sa...

Hej Bella!
Härhemma har vi suttit klistrade framför tv:n idag! Vilken underbar klänning Viktoria hade o vad lyckliga hon o Daniel såg ut:)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

cecce sa...

Skickade nyss i väg en kommentar som jag inte vet om den nådde fram då mitt mobila bredaband hoppade ur...
Hursom helst sitter jag fortfarande klistrad framför tvn och tittar på kungligheterna. Hade tänkt att få en skymt av bröllopstårtan:-)

Vilket fantastiskt bröllop!!

Sköt om dej!
Kramar!

Annas inspiration sa...

Åh jag missade konserten, hoppas den går i repris!

Vilket sagobröllop det fick V&D,
helt underbart :-)

Hoppas du mår väl & har en skön söndag
KRAM