lördag 26 maj 2012

Dagens Tips - Billiga olivträd...


Dagens fynd - Olivträd på ÖB för 139 kr...

Efter en frukost på altanen begav jag mig iväg för att köpa lite växter, men först blev det ett stopp på ÖB, brukar göra det emellanåt och ibland så kan man absolut fynda fina saker där och idag var en sådan dag. Första växtköpet blev helt oväntat ett fint olivträd för endast 139 kr på ÖB så det får bli dagens tips. 

Köpte även lite andra växter på Blomsterlandet och Coop så nu ska det bli fint på altanen!


Förutom växtköp blev det en trevlig lunch på stan med bästa S och sen ett besök hos Å och lille A för lite mys på deras altan i solen med saft och glass...

NU: Håller vi tummarna för grymt duktiga Loreen!!

Kramar Bella ♥

1 kommentar:

cecce sa...

Och hon vann!!
Sitter här i natten i tvsoffan och känner mig lite tagen:-) Fantastiskt!

Tack för tipset om olivträd. Mitt har faktiskt dött under vintern så det känns som om jag får köpa ett nytt. Hm...tror det var för kallt på den inglasade balkongen i vinter.

Vad kul att du provade hallonrutorna. Hoppas de blev bra. Ser så ut på bilden:-) Och att de var goda så klart!!

Kramar!!