tisdag 5 april 2011

Bloppis...

Det är bara att konstatera att när det kommer till kläder så är det svart, randigt, vitt, marinblått och ljusa pastellfärger som är det jag trivs i och nog även passar bäst i, men det förhindrar ju inte att man lurar sig själv att tro att man kommer klä lika bra i kläderna som butikspersonalen och provdockorna gör i butiken även om det är färger och modeller man egentligen vet inte är några egna favoriter. Rensade lite i min garderoben och hittade kläder jag inte ens använt vilket är olikt mig, men så blir det när man köper kläder man nog egentligen visste redan när man köpte dem att dessa passar bättre på andra...

Tänkte lägga upp dem på Tradera, men så slog tanken mig att det kanske är någon av Er bloggläsare som kan vara intresserad så jag lägger upp plaggen här först och är det något som är av intresse är det bara att skicka ett mail till bellasvagtillbaka@hotmail.com eller skriva en kommentar så kommer vi överens om ett bra bloggpris! Alla plagg är i storlek medium eller 38 om inget annat ange!



Top från Vila med flätat band i midjan, den militärgröna färgen på plagget är lite ljusare än på bilden, nypris 249 kr om jag inte minns fel...



Top från Vero Moda med resår i midjan och en liten rundad slits i nederkant på båda sidor, det bruna skärpet ingår ej, men det var så jag tänkt bära den, nypris 199 kr...









Blommig klänning ifrån HM med volanger i nederkant, nypris 299 kr, prislapp finns kvar...



Kofta ifrån Vila i tunt stickat tyg som faller snyggt när den sitter på, nypris 249 kr enligt prislappen...



Klänning ifrån HM med fint spänne över ena axeln och snyggt fall som inte riktigt kommer till sin rätt på bilden där den tyvärr mest ser skrynklig ut, nypris 299 kr enligt prislappen...



Beige figursydd kavaj ifrån HM, nypris 299 kr vill jag minnas...



Stickad klänning ifrån HM, klänningen är i en kall lila färg, färgen på bilden är betydligt gulare och varmare än i verkligheten, nypris ca 199 kr enligt prislappen...



Top ifrån Gina Tricot i en glad sommarfärg som passar till solbrännan, nypris 199 kr...



Stickad poloklänning ifrån Gina Tricot i naturvitt, nypris 199 kr...

Bruna och gröna leggings ifrån Pieces, den vanliga modellen som sålt på Vero Moda i flera år, storleken är M/L och nypriset 160 kr/st...



Leggings ifrån JC med skinnimitation på framsidan och mjukt svart tyg på baksidan, nypris 249 kr enl prislappen...

Rutig skjorta ifrån Vero Moda, ser att bilden är lite gul, men skjortan är ljusrosa med bruna nyanser i rutorna, nypris ca 199 kr...

Helknasig bild, jag vet... Men ville visa att byxorna ifrån HM och ränderna i oversize-tröjan är i samma lila färg som är ljusare än på bilden som även denna är lite gulaktig. Byxorna har ett nypris på 199 kr och jag har ett par likadan i marinblått som är en favorit i garderoben som använts flitigt och som trots många tvättar hållt både form och färg. Tröjan kostade 99 kr in inköp...

Som sagt, jag har inga stora förväntningar på intresset, men det hade varit kul om kläderna kom till användning!

Kramar Bella

Inga kommentarer: