torsdag 20 oktober 2011

Rosa Bandet cupcakes...


Fina Rosa bandet cupcakes gjorda av Helena...

Att oktober är den rosa månaden har väl knappast undgått någon och insamlingen till bröstcancer-forskningen pågår för fullt runt om i landet på olika sätt. Alla sätt är bra och många bäckar små gör nytta och igår fick jag se på facebook att en vän som är jätteduktig på att baka kommit på den briljanta idéen att baka goda chokladcupcakes, dekorera dem med rosa band, sälja dem och skänka överskottet till Rosa Bandet-kampanjen. Vilken toppenidé!! Beundrar folk som engagerar sig på olika sätt och gör det där lilla extra för andra och jag hoppas att det är många på min gamla hemort som köper Helenas rosa bandet cupcakes!!

Kramar Bella ♥


4 kommentarer:

Carolines hemligheter sa...

Vilket härligt initiativ, jag blir också så imponerad av människor som är så kreativa och har ett stort engagemang! Hade jag bott i närheten hade jag köpt ett stort lass, de ser ju galet goda ut också :-)

Hoppas att du har en fin kväll, vad skall du hitta på i helgen? Här uppe blir det lugnt, en tur till MIO och IKEA helgen tror jag men i övrigt inga planer (= skönt).

Massa kramar till dig!!!

A House With A View sa...

Riktigt bra initiativ!!! Ser dessutom riktigt smaskigt ut!!!! Tack för att du tänkte på mig i förra inlägget, ska skicka det vidare :))

Stooora kraaaaaaaamen aka

alegni sa...

vilket beundransvärt initiativ av henne! hoppas hon säljer många, många kakor!
ha en fin helg!
kram
ingela

cecce sa...

Åh, vilken bra idé och vilka vackra muffins!!
Dessutom för en riktigt god sak!
Beundransvärt initiativ.

Önskar dg en riktigt avkopplande fredagskväll och helg!

Kramar!