söndag 2 oktober 2011

Grattis Farmor!!

I dag har vi firat min bästa farmor som fyller år, STORT GRATTIS FARMOR!!

Efter två arbetsdagar här hemma har vi haft vilodag idag och firat min farmor som fyllde år. Farmor bjöd på jättegod lunch på en restaurang nere vid Vänern och sen blev det tårta hemma i hennes lägenhet. Mysigt att få umgås med familjen och farmors pigga och trevliga 82-åriga vännina som också var med. Farmors syn är inte den bästa längre så hon klarar tyvärr inte av att läsa böcker som förr, men hon lyssnar mer än gärna på ljudböcker så hon fick Camilla Läckbergs nya bok Änglamakerskan av oss i present. Efter en trevlig dag med familjen sitter vi nu och tittar på favoritfilmen Sex and the City som får avsluta en produktiv och trevlig helg!

Hoppas Er helg varit bra och att ni får en bra start på nya veckan!

Kramar Bella ♥



1 kommentar:

Helenas loggbok sa...

Vad mysigt att du har din farmor kvar och att ni haft en dag tillsammans för att fira födelsedag! Vilken bra present till någon som gillar böcker, men har svårt att läsa. Tycker ljudbok vore bra för min mamma men hon är för sjuk för att orka lyssna och koncentrera sig, synd! Jag försökte orka titta på Sex and the city filmen igår kväll, men när nyheterna vara klara slumrade jag till så då var det bara att gå och lägga sig.
Hoppas du får en bra start på veckan!
Kram
Helena