söndag 7 augusti 2011

Vykort från strandpromenaden i Helsingborg...



















Jag hoppas inte, men det finns nog risk för att detta blir mitt sista semestervykort den här sommaren. Jag har en semestervecka kvar, men den kommer till största delen att tillbringas hemmavid. Förhoppningsvis kommer sambon att kunna vara ledig några dagar nästa vecka och då ska vi pyssla med huset och om vädrets makter är med oss åka ut med båten ett par dagar. Bilderna ovan är ifrån strandpromenaden i Helsingborg där vi strosade vid vårt Skånebesök för några veckor sedan. Vi var barnvakter åt våra vänners lille goe pojk M under lördags eftermiddagen och kvällen och passade då på att åka dit ner för att titta på båtar och fika. Väl hemma lekte vi i trädgården och grillade innan en trött liten pojke somnade gott efter en dag full med bus. Det hade hänt en hel del nere vid hamnen jämfört med när jag var i Helsingborg senast vilket är många år sedan. Kul att man som kommun och stad tar tillvara på vackra miljöer och gör det bästa utav dem och att få vara barnvakt åt våra vänners barn, ja det är något jag och sambon alltid gillar och uppskattar!!

Kramar Bella ♥

5 kommentarer:

Linda - Harmony Home sa...

Vilka härliga bilder från Helsingborg!

Hoppas du har haft en fin helg
Kram /Linda

Miruschka sa...

När får man se ett foto av bloggerskan själv;)?
Hoppas ni får sol och varmt till veckan, för det är ju det vi ska leva på när det blir mörkt och kallt.
I och för sig har sommaren -11 varit enormt fin, här i norr har det varit rena rama Medelhavstemperaturer i flera veckor. Sånt gillas:)

Miruschka sa...

Oj, jag glömde kramen♥ ;))

Annas inspiration sa...

Helsinborg är en mysig lagomstor stad & jag har varit där ganska ofta genom åren.

Hoppas ni får en fin vecka
Kramar Anna

MIN LYCKA ♥ sa...

Fina bilder! Gott med semester!!