lördag 27 augusti 2011

För regniga höstdagar...


På höstens önskelista står ett par svarta Hunter Originals och just nu kan man köpa dem med 20 % rabatt här med rabattkoden HÄRLIGT...

Gårdagens nästan tropiska värme har idag förbytts mot regn och höstrusk, lite mysigt kan jag tycka när man kan sitta inne och kura, men mindre bra då jag inte fått målat något på ute pga regnet. Istället för målning blev det ett trevligt besök hos familjen F som bjöd på fika och mysigt sällskap under förmiddagen. Eftermiddagen har varit lugn och skön, har vilat och suttit framför datorn och spanat på höstkläder och skor på nätet. Något som saknas i min garderob är ett par gummistövlar och jag som så många andra gillar Hunters klassiska svarta som är lika fina på fötterna i skogen under bärplockningen som i city en regning dag. Just nu kan man köpa dem med 20 % rabatt hos Nelly och priset hamnar då under 1 000-lappen.


Bilder ifrån Lindex Califorina Denim-kollektion med snygga Reese Witherspoon som modell har visats på många bloggar senaste veckan och jag kan bara hålla med om att jag dels tycker Reese är grymt bra som modell med ett så där naturligt och fräscht utseende som man själv önskade att man hade varje morgon man vaknade...

och kläderna är riktigt snygga. Har varit och klämt och känt och provat flera av dem och bl a har den rutiga skjortan med krås och jeansskjortan hamnat på önskelistan...

Snart blir det tacos och lite tv för vår del och sen hoppas jag på en spelkväll med sambon, är sugen på frågesport och håller tummarna för att han vill tävla mot mig i något allmänbildande spel. Hoppas på att ni får en trevlig lördagkväll och på återseende imorgon!

Kramar Bella ♥

7 kommentarer:

Uh-huh-me.com - Nettan sa...

Tycker att du ska köpa ett Par Hunters! De är riktigt bra, jag älskar mina! håller så otroligt länge! Fast man hoppas alltid slippa höstregnet :(

Ha en toppensöndag!

Kram

mina finaste. sa...

Åh, det är inte dumt med ett par rejäla regnstövlar. Jag har ett par tretorn som används flitigt dessa dagar :D

Jag gillar också Lindex kläder med Reese massor! Så fina nu på hösten.

Stor kram

alegni sa...

hon ser oförskämt bra ut, den här reese ;)
ett par hunters skulle inte jag tacka nej till heller, men å andra sidan går jag sällan ut när det är dassigt väder, så jag klarar mig med billigare stövlar och köper inredning för slantarna i stället ;)
vad sur jag blir på försäkringskassan som är så himla osmidig och oflexibel! det vore ju så mycket enklare för bägge parter om samma handläggare skötte ditt ärende igen. inte konstigt att samhället kostar så mycket när de inte bjuder till mer än så här!!
hoppas du orkar med papperskriget igen, vännen.
kram
ingela

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Hoppas du haft en skön ledig helg.
Önskar mig också ett par Hunter. Men inget för en arbetslös ekonomi, fniss. Men man kan ju alltid önska...
Hoppas du får en fin start på veckan!
kram Lotta ♥

Patrik Petersson sa...

De stövlarna är så fina :D

flowersinthesky sa...

Hunters skall det vara i höst! :D
Ett tips om du vill handla på Nelly.com! Finns en sida där man kan köpa ett presentkort värt 300:- och betala 100:- för det. Man får köpa max 5 st per person och det är inga konstiga krav eller så heller. Skitbra, köpte själv 3 st och beställde hem lite grejer :D Erbjudandet gäller bara i några dagar till dock..

Kolla här: http://goo.gl/NYiWya

flowersinthesky sa...

Ojdå, länken ovan blev visst lite fel, denna ska det vara. :D

http://goo.gl/NYiWy