måndag 29 augusti 2011

Emma S Body och Emmas Skönhet...



 För någon vecka sedan lanserade Emma Wiklund sin nya body serie Emma S, tidigare har de funnits ett antal produkter för ansiktet i Emma S...



Visst är hon galet fräsch och snygg fortfarande Emma trots att hon passerade 40-års strecket för 3 år sedan...




Är det någon som provat produkterna som visades så här på pressträffen?




Produkterna i body-serien kommer att säljas på Åhléns varuhusen runt om i landet...


Det händer mycket runt Emma just nu, den 7 september släpper hon även sin nya bok Emma Skönhet som är en personlig guide till ett snyggt yttre...

(Alla bilder utom den sista är lånade från Emma:s blogg)

Idag är det ytligt så det förslår här på bloggen, får faktiskt dåligt samvete när jag sitter här och bloggar om hudprodukter och böcker om skönhet när min bästa pappa samtidigt håller på och byter slangen till bensintanken på min bil. Hade jag bara kunnat så hade jag mer än gärna dragit på mig arbetskläder och fixat det själv, olja på fingrarna har jag inga som helst problem med att få, det är bara det lilla problemet att jag inte kan reparera trasiga bilar. Har inte tummen mitt i handen när det kommer till renovering och liknande hemma, men bilar är jag totalt ointresserad av, de ska bara tankas och sen ska de rulla. Att jag tycker så beror ju såklart på att jag inte kan meka med dem själv, tur då att jag har en snäll far som ställer upp och hjälper mig när min gamla Bettan behöver lite omsorg.

Nu ska jag gå ut och se hur det går för honom och hoppas på att ni haft en bra start på veckan!

Kramar Bella ♥

7 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Håller helt med dig, bilar ska bara rulla på, fniss. Har ingen koll på ngt av det som behöver göras, men på mycket annat, ler.
Hoppas du får en fin vecka trots ruskväder och höstkänsla, man får passa på att mysa!
Kram Lotta

cecce sa...

Visst är hon fin..Emma W!! Inspirerande för mig som är i samma ålder!
Har inte testat hennes produkter men skulle gärna vilja!

Det där med bilar..hm..känner igen mig i din beskrivning. Jag kan inte ens byta olja utan fick åka in på macken idag för att få hjälp.Lite pinsamt faktiskt:-) Men man kan inte vara bra på allt!

Kram fina du!

alegni sa...

sen är det ju dessutom så att moderna bilar kan man inte fixa även om man ville. det är bara elektronik hela vägen...
jag använder minimalt med skönhetsprodukter. blev en gång övertygad av en undersökning jag översatte där det stod att hemgjorda fuktighetskrämer (med de rätta ingredienserna) faktiskt är lika effektiva som den dyraste märkesgrejen. fast några egna krämer gör jag ju inte, men jag köper helt vanliga, doftfria produkter, typ från mataffären :)
kram
ingela

Mia sa...

EMMA ÄR VERKLIGEN SÅÅÅÅ VACKER!!!

Krångel med bilar borde vara förbjudet ;)

Ha en go dag!!

Kram fina Bella!

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter ett långt sommaruppehåll. Mycket att ta igen nu inser jag!
Du skriver så mycket klokt på din blogg som får mig att tänka till och du visar så fina foton du tagit under hela sommaren. Det känns som ni har hunnit med massor medans jag mest bara målat......
Med mamma är det som vanligt - stabilt dåligt. Har så dåligt samvete att jag inte besökt henne lika mycket som tidigare somrar, men samtidigt blir jag varje gång så ledsen, så det är kluvet. Jag ska ju oxå orka...

Stor kram till dig!
Helena

Linda - Harmony Home sa...

Håller helt och hållet med dig på den fronten, bilar ska bara rulla utan några som helst problem;) Men det är tur att man har folk i sin omgivning som kan hjälpa till med sådana saker:)

Hoppas du haft en fin tisdag
Kram /Linda

mammaxtre sa...

Emma är tillsammans med Kristin Kaspersen mina svenska favoritkvinnor. Emma har jag sett på stan. Hon var då osminkad och bara så otroligt vacker.

Jag har inte provat produkterna, ännu.

Sköt om dig