söndag 1 november 2009

November...


November är här...

och vintern kommer allt närmare...

avslutade oktober med en jättetrevlig middag här hemma igår...

Min goda vän A och hennes pojkvän kom på besök och Halloween kunde inte firats på ett bättre sätt...

Idag har vi gått tipspromenad i ett vackert höstlandskap...

dessa bilder är dock tagna tidigare i veckan nere vid Gustavsberg...

Efter tipspromenaden blev vi bjudna på fika hemma hos våra fd grannar som vi inte träffat på länge...

Eftermiddagen har varit rikigt soft, har legat och sovit och vilat och sett två Wallanderfilmer...
och så klart Ensam mamma söker och efter kvällens avsnitt är jag precis hur nyfiken som helst på vilka killar som kommer bli valda i sista avsnittet...

En skön och avkopplande helg är snart till ända, trots att jag är trött och har ont i framförallt mina händer och svullna smalben är jag glad och tacksam över att ha fått umgåtts med mina goda vänner i helgen och tankat positiv energi. Imorgon är det en ny arbetsvecka som väntar och då ska jag besöka Er och läsa om hur ni haft det i helgen, har blivit dåligt med bloggande och bloggläsning i helgen, nu blir det Djävulen bär Prada som avslutning på denna Allhelgonahelg!

2 kommentarer:

millandante sa...

Vilken skön söndag med mycket vila och film!
Önskar dig en bra vecka!!
Kram

jessi sa...

Otroligt härliga bilder du bjuder på, så vackert med hösten!
Ha en bra måndag!

KRAM