söndag 8 november 2009

Fars Dag


Vit orkidé till min kära pappa på Fars Dag...


Tyckte den lilla griffeltavlan var lite söt så den fick följa med...

Stort grattis på Fars Dag till alla pappor!! Har självklart firat min egen pappa idag som för mig är världens bästa :) Är glad och tacksam över att ha haft en pappa som alltid ställt upp för både mig och min bror genom åren. Hemma hos mina föräldrar idag bjöd mamma på en jättegod middag och tårta, tänk att det alltid är lika gott att komma hem och äta mammas goda mat!! Trevlig också att träffa farmor, lillebror och hans sambo S!

Sitter nu och väntar på att sista avsnittet av Ensam Mamma Söker ska börja samtidigt som sambon står och värmer lite kvällsmat i köket. Vet inte riktigt vart den här helgen tagit vägen, ibland så bara försvinner den lediga tiden och imorgon är det arbetsdag som vanligt.
TACK för alla grattishälsningar och så roligt att det finns intresse för en bloggträff här på Västkusten till sommaren, lovar att se till att det blir av!! Hoppas ni får en mysig och avkopplande söndagkväll alla fina bloggläsare!!

3 kommentarer:

millandante sa...

GRATTIS såhär lite i efterskott!! Kan bara hålla med dig, bloggandet ger så mycket och är så roligt!!!
Bloggträff på Västkusten vore ju jättekul!
KRAM

Therése sa...

Fick hoppa över att fira min pappa idag, han ligger nerbäddad i en jätteförkylning!
Men en liten trevlig pratstund över telefon blev det iaf ;-)
Ha det så gott!
Kram Therése

cecce sa...

Hej!
Nu har jag läst ikapp lite trevlig läsning, allt från sconesbak, ettårsfirande och farsdag. Visst är det gott med scones! Bakar det jätte ofta nu för tiden.
Vilken söt liten griffeltavla! var hittar man sådana?
Ett år med bloggen! Nästan som jag...började i januari i år!
Bloggträff är ett kul initiativ. Jag bor på västkusten så...:-)Får man va med??

Ha en fin måndag!
Kram