fredag 4 september 2009

SATC 2 och D&G...


En av de första bilderna från inspelningen av den andra Sex and the city-filmen...

Det är fredagmorgon och jag tänkte börja denna den 4:e september med ett riktigt ytligt inlägg!! Gissar att jag inte är ensam om att redan nu längta till premiären av den nya SATC-filmen, frågorna är många om vad den kommer handla om och spekulationerna är såklart redan igång. I veckan har de första bilderna från inspelningen kommit och jag ger er här ett smakprov. Tror dock inte jag vill se för mycket bilder innan filmen kommer och handlingen, ja det visar sig ju när filmen den 28 maj våren 2010 går upp på biograferna vad som händer i Carrie, Charlotte, Miranda, Samanthas liv, fast lite nyfiken är man ju...
Parfymen Límpératrice som jag fick av sambon på vår 3-års dag ingår i D&Gs första doftkollektion...
De 1:a september lanserade D&G sin första doftkollektion världen över och här i Sverige hittar ni serien som innehåller fem dofter på bl a Kicks. Väldigt basic flaskor med en vit enkel dekal på med numret på parfymen, kanske inte riktigt det man förväntar sig av D&G, men jag gillar doften jag fick jättemycket!!
Hoppas ni får en riktigt bra fredag!!

5 kommentarer:

Therése sa...

Ja, jag längtar verkligen också efter denna filmen!!
Har både boxen och filmen sen innan, och tröttnar liksom aldrig på den serien ;-)
Sak samma med "Vänner", kan se dom avsnitten om och om igen!!
Det hade varit riktigt kul om dom också kunde göra en film!

Hoppas du får en härlig helg nu ;-)
Kram Therése

Vitt och Blått sa...

Jaa, jag längtar också efter filmen, vad kommer att hända? :) Ha en riktigt trevlig helg - kram E

mariaemb. sa...

Hej Bella!

Jag måste bara säga att rosbuketten du visade tidigare var helt FANTASTISK! Ojoj! :D Grattis i efterskott också!

Hallonsnurrorna ser sagolikt goda ut, jag tror bestämt att jag sa ta och baka i helgen! :)

Ha en riktigt fin fredag!
Kram Maria

♥ Fyra årstider sa...

När jag läser att du har börjat jobba igen..blir jag så glad. Lycka till nu
Kram Lotta

Jenny sa...

Hej Bella!
Jag måste vara en av de få som inte sett den första SATC filmen än.. Får hyra den på DVD innan tvåan kommer ut:)

Vilken snygg o stilren flaska parfym från D&G du fick av sambon!

Ha en skön helg,

Kramis Jenny