måndag 21 december 2009

Award...


Har fått den här söta awarden av Anne som har den fina bloggen Stjärnor och Champagne, TACK snälla!!
Dagarna går fort och vi är redan framme vid dan före dan före dan före dopparedagen och julstressen gör sig påmind, även om julklapparna är inköpta och hemmet pyntat så är det ändå en hel del kvar att fixa innan julaftonsmorgonen gryr och julfriden förhoppningsvis infinner sig.
Stannade till vid köpcentrat på vägen hem ifrån jobbet och jag var långt ifrån ensam om att inhandla julmaten denna måndagseftermiddag, så mycket folk det var överallt och djungelns lag gällde som vanligt så här sista dagarna innan jul och man kan inte bli annat än trött, men jag är glad att jag nu gjort mina matinköp för det lär väl knappast bli mindre folk i butikerna de närmaste dagarna...
Vill skicka vidare den fina awarden ovan till några, varför måste man välja, av alla fina bloggerskor vars bloggar jag läser varje, den här är till Er!!
Ta hand om Er och glöm inte bort att njuta av allt det mysiga som bjuds i dessa dagar trots julstressen!!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Tack snälla för denna fina award, riktigt fin julklapp :o)

Kram och sov gott

Fröken Fräken sa...

Ojdå, jag som ska ge mig ut och julhandla det sista strax.. jag tänkte att så här mitt på dagen kanske det är rätt lugnt men nu verkar det som om man får förbereda sig på det värsta.. iiiih! ;-) Tänk ändå att hur gott om tid man än tycker att man har så blir det stress ändå....

Anonym sa...

Vilka härligt fina vinter bilder du har lagt ut...så vackra,förstärker jul känsla..En kärleksfull jul till dig..Kram från Mia
www.lill-fiasblogg.blogspot.com