söndag 23 november 2008

Söndag...






Vad härligt det är att vakna upp på helgen av att solen letar sig in genom persiennerna. Så var det idag så efter frukost gick vi tipspromenaden. Det är så olika veckor, ibland är det jättesvåra frågor och ibland betydligt enklare, det kändes som om det gick bra idag, var ganska många frågor vi kunde. Längtar efter snö nu när man sett vad vitt och fint det är i andra delar av landet, hoppas på att det kan komma lite till nästa helg när det är första advent.


Om jag säger att detta är en BRA parkering av min granne så kan ni själva räkna ut att det inte alltid är helt enkelt att parkera bilen när man kommer hem. Börjar bli lite trött på det nu... Jag hoppas att jag själv kommer att vett på att sluta köra bil i tid när jag blir gammal...

Nu ska jag ha en skön slappa-eftermiddag i soffan o kolla på reprisr på tv:n, desperate housewife, grey´s anathomy och ikväll blir det ensamma mamma söker, sista avsnittet... Kommer sakna det programmet...

Inga kommentarer: