fredag 7 november 2008

Lindex...


Var inne på Lindex efter jobbet idag, kul att se att dem hämtat sig efter en svacka vad det gäller snygga kläder tycker jag. När jag var i tonåren var det otänkbart att handla kläder på Lindex, lite töntigt och ett ställe där mamma handlade, men för några år sedan när Emma Wiklund började jobba för företaget tyckte jag dem hottade upp sig riktigt ordentligt och jag började handla mer än bara strumpor, strumpbyxor och underkläder där. När Emma slutade för ett par så sedan så tyckte jag dem tappade stilen igen, men som sagt, Emma är tillbaka och kläderna har blivit betydligt roligare igen! Gillar skarpt den svarta kjolen på bilden ovan, 299 kr, känns som ett riktigt bra pris också. Det är ju mycket svart och tycker jag stilrent mode i höst med bl a kostymbyxor, kavajer och västar. Kolla även in Lindex hemsida och deras online-shop! http://www.lindex.com/

Inga kommentarer: