måndag 3 november 2008

Äntligen!!!

Det har nu gått ett bra tag sedan jag för första gången tänkte tanken att jag också skulle skriva en blogg, läst andras har jag gjort länge... Det är början på november, årets tråkigaste månad om du frågar mig, jag älskar hösten och naturens underbart vackra färger, och lugnet som infinner sig efter en oftast hektisk sommar. På hösten är det tillåtet att bara sitta inne och mysa, tända ljus och se på en bra film, skönt... Men när november kommer och löven fallit till backen och det mesta är grått och trist då längtar jag till advent. November är för mig en transportsträcka mot ljuset som väntar i december, det är så mysigt att få ta fram adventsljusstakarna, lucia, pepparkaksbak, julklappsinköp och julpyntning, längtar...

Är ensam ikväll då pojkvännen är i Göteborg på utbildning så snart är det dags för lite tv, Sjukhuset, Färjan och Matakuten får det bli innan sängen väntar.

Lovade ju att skriva om bl a mode så här kommer tips på en kanonsida för dig som är intresserad av snygga kläder till vettiga priser!! Det är butiken Mandel i Göteborg som gjort en internetshop som är uppbyggd som en blogg så att man hela tiden har koll på allt nytt som kommit in och som går att köpa. Bra är att allt som beställs innan kl 15, packas och skickas samma dag! Missa inte heller Evas egen blogg.

http://www.mandeldesign.se/fashion/blog.asp

Ha en skön kväll!!

Kram Bella

Inga kommentarer: