onsdag 5 november 2008

Massage och tjejkväll...

Hemma igen efter ett par timmars arbete, så kul det är att ha saker att göra på jobbet. En gång i månaden får vi massage på jobbet, då underbara A kommer med sin massagebänk och idag var det dags igen. Det är ju sååå skönt.... Tack A för massagen och för den alltid lika trevliga pratstunden :)

Igår var det "symöte"... När min kompis T gifte sig tidigare i år gjorde hon och jag och Å, min underbara granne servettringar till hennes bröllopet. Många pärlor var det som vi satte ihop, bra blev det och trevligt hade vi under tiden, så vi bestämde helt enkelt att vi skulle träffas och sitta och pyssla en kväll i månaden. Det finns inget krav på att man måste göra något utan det är egentligen bara ett bra sätt att träffas, första tisdagen varje månaden är det som gäller. Igår var vi hemma hos mig, och något pysslande blev det inte, men många räkmackor och mycket kladdkaka åts det och det blev en hel del tjejsnack. Min älskling som var jättetrött efter två dagars utbildning talade om att han inte var hemma och gick in i vardagsrummet och somnade gott på soffan...

Nu ska jag gå och lägga mig och vila.

Hej så länge

Inga kommentarer: