fredag 7 november 2008

Kändisskvaller...

Vad glad jag är att jag inte är kändis eller kanske framförallt en kunglighet, skulle inte vilja att varje steg jag tog var bevakat och dessutom inte vilja få mitt privatliv uthängt i pressen. Läste igår om hur prins Carl Philip och Emma Pernald hade gjort slut och att den här gången så var det verkligen slut, Carl Philip hade t o m ny flickvän, kul att läsa det om det inte är så... Emma som vanligtvis är en väldigt behärskad kvinna om man läser tidningarna har tydligen nu blivit vansinnig och dementerat att dem gått isär... vad vet jag, men jag vet en sak och det är att jag är ganska nöjd med mitt Svenssonliv!!

Läste också att Hanna Graaf tydligen ska bli mamma igen, kul för henne. Hon har sen tidigare två barn, varav jury-medlemmen Anders Carlsson i Idol är pappa till hennes äldsta pojk. Vilket då osökt får mig att tänka på kvällens Idol-program, ikväll är det tema Rock, Desmond Child är gäst i studion, han har skrivit en mängd kända låtar och alla artister har valt låtar som han skrivit ikväll förutom Lars så klart, varför är jag inte förvånad...

Nu ska jag ta mig till jobbet, är ensam idag då mina arbetskompisar är i Stockholm på konferens, hade så gärna vilja åkt med men nu funkar inte det med tanke på hur jag mår, att åka 05.20 med tåget och sen vara aktiv hela dagen och sen föreställning på slutet, det är betydligt mer än jag orkar med... Det är i sådana här lägen jag verkligen blir ledsen över vad begränsad jag är...

Inga kommentarer: