tisdag 8 november 2011

Mycket för 350 kr och röntgen...


 Berättade för drygt en vecka sedan att jag klickat hem "lite" produkter från budgetmärket E.l.f. cosmetics på nätet och i fredags landade paketet ifrån England i min brevlåda... 


Trots att jag inte är en tjej som är superintresserad av smink och andra skönhetsprodukter och till vardags sminkar mig väldigt lite så tyckte jag det var som att öppna en godislåda när paketet kom...


Ska bli intressant att prova produkterna när jag blir frisk och se om de motsvarar förväntningarna...


Det jag hoppas på mest är att mineralsminket är bra då prisskillnaden mot mer kända märken är stor...

Livet är ju tvära kast mellan vardagliga ting, ytlighet och det mindre angenäma så idag blandar vi smink med röntgen-nyheter. Efter trista besked om röntgentider och påfrestande telefonsamtal på förmiddagen vände det sent i eftermiddags då först läkaren jag träffade på akuten igår ringde och sa att hon pratat med röntgenläkarna om att jag måste få göra röntgen fort och att hon sagt att jag kan ta en återbudstid med kort varsel. Helt okej för mig och en liten stund senare ringde de ifrån röntgen och sa att jag fått tid 8.30 imorgon. Känns bra!!

Vill tacka allra ödmjukast för Er omtanke den sista tiden, den värmer i hjärtat!!

Kramar Bella ♥

7 kommentarer:

Kia sa...

Åh lycka till! Hoppas de ser vad som är fel och åtgärdar det.
Ang sminket så såg det snyggt ut men jag sminkar mig typ aldrig. : )
Kram Kia

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hej Bella!


Åhhh...vilket "godis" paket att öppna :)

Ser riktigt fint ut.
Hoppas att det känns lika bra som det ser ut.

Skönt att du fick röntgen så snabbt :)

Håller tummarna att de hittar något, så att de sen kan åtgärda det.

Kram Carolina

En helt vanlig mamma sa...

Återkom gärna med vad du tycker om sminket. Vill själv byta och tar gärna imot tips


Lycka till imorgon!!!!!

Annas inspiration sa...

Hej Bella!
Hur går det?!
Bra att du ska på röntgen i morgon!

Många kramar

Helenas loggbok sa...

Håller tummarna att du idag får svar på vad som gör ont i magen. Jag borde verkligen unna mig lite nytt smink och skulle vilja lära mig hur man gör en riktigt snygg vardags make up.
Stor kram
Helena

Anne-Lie sa...

Vad skönt att du äntligen får tid, det gäller att orka! Återbudstider är toppen, det gäller bara att veta att dom finns. Hoppas nu du får hjälp, det känns ibland hopplöst. Spännande smink, det får jag testa.
Kram Anne-Lie

cecilia dijkstra sa...

Jag tycker om mycket av mina saker från elf, men den kabuki borsten är inte en av dom!