tisdag 30 juni 2009

Award och nya kamera!!!



Den här fina awarden fick jag idag av gulliga Anne som skriver bloggen, Stjärnor och champagne, som jag varje dag läser och inspireras av. Blev sååå glad, du gjorde verkligen min dag, TACK snälla!!! Jag vill skicka den vidare till alla er vars bloggar jag läser varje dag och speciellt till några utvalda, så svårt att välja, men idag föll valet på Er då ni skriver intressant och inspirerande på era bloggar och jag läser om er vardag och tar till mig av era bra tips med stort intresse varje dag...
Har ni inte kikat in på deras bloggar så gör det...



Inte nog med att jag fick awarden så fick jag även en kamera igår!!! När vi kom hem efter att ha badat låg det en IKEA-kasse på vår nya bänk i trädgården, frågade min käre sambo vad det var och han försökte spela så oskyldig han bara kunde, och förstod inte varför den låg där och varför... Gick så klart och tittade och då låg det en kamera i den, till mig :) Vi har en systemkamera hemma, men jag har nu under en längre tid pratat ganska ofta om att jag så gärna vill ha en liten kamera som jag kan ha med mig, tar kort till bloggen med mobilen och det blir ju inte alltid den bästa kvaliteén då... så nu är jag lycklig ägare till en egen kamera som nu kommer få följa med mig jämt, TACK min älskling!!!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Grattis till awarden, Roligt!
Så kul men en ny kamera, gulligt av mannen.

Hoppas du får en härlig dag.
Kramar

Anna sa...

TACK söta rara du!! Va gullig du är :)

Å vilken tur du har som hittade en kamera i trädgårn *haha* snäll man/kille du har!

Ska klistra upp min fina award sen, men nu ska jag slänga mig i poolen!

Hoppas du har en fin dag sötis, stora kramar!!

Helenas loggbok sa...

Hej!
Tack goa du för awareden du gett mig! Blir ju lite knepigt när jag har låst blogg! Men TACK SNÄLLA! Min första!

Har fullt upp den första veckan i Sverige. Hinner bara "nödblogga" lite.

Vilken fin present att gå en kamera! Snäll man du har!!!!

Ha det gott i sommarvärmen!
Kramar
Helena