torsdag 22 november 2012

Hipp hipp hurra!!

 
Stort grattis till min lille gudson O som idag fyller 4 år!!

 
Lillasyster E spelade memory med sig själv när storebror körde sin nya radiostyrda bil han fått av sina föräldrar imorse...
 
Idag blev det ett besök hos min gudson som fyller 4 år denna novembertorsdag och hans söta lillasyster som fyllde två för några veckor sedan. Självklart blev det presenter och en massa lek, bus och mys, precis som det ska vara när man träffar vännernas barn och alltid lika trevligt att få träffa deras mamma K.

Annars har det varit ännu en grå novemberdag, det blir ju fasen inte ljust på dagarna längre, trevligt dock att mötas av stadens tända julbelysning i morse på vägen till jobbet. Det lyser upp och nu är det bara lite snö och kyla som fattas för att den där riktiga adventsstämningen ska infinna sig.
 
Hoppas du haft en bra dag!
 
Kramar Bella ♥

4 kommentarer:

Majken sa...

Ja idag har det varit tröstlöst grått precis hela dagen... Pust.. man blir så trött..

Vad mysigt med kalas :-) Kan tänka mig att barnen var glada för paketen :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Nazima sa...

Mysigt med lite kalasande denna gråa Novemberdag. Det var ju mörkt ända till kl9:00 imorse ;)
Ha en fin fredag!
KRAM

Charlie sa ... sa...

Fyra är en sådan gullig ålder ;)

Kan tänka mig att julbelysningen är fin nu! Vi har ju solen som piggar upp året runt men dagarna är kortare. Julen kickar igång imorgon...många klär granen redan denna helgen.

Om en månad vänder det och vi går mot ljusare tider. Skönt!

Kram
Lotta

Mina finaste... sa...

Jag hittade dig med på Instagram :) Ha en skön helg! Kram