torsdag 21 november 2013

På önskelistan - Diors Forever and ever Dior...

 
Nya dofter är alltid kul och när jag gick igenom Kicks på lunchen idag passade jag på att prova Forever and ever Dior som stod i skylten och den föll mig i smaken och hamnar på min önskelista...
 
 
Har läst att Ni är många som gillar Lancômes doft La vie est belle som också stod i skylten och som jag så klart provade, tyvärr blev den goda doften inte längre så god när den hamnade på min handled. Det är ju så att vissa dofter passar olika personer och inte kommer till sin rätt på andra...
 
Veckan har som vanligt gått i en rasande fart och fyra av veckans fem arbetsdagar är redan avklarade och imorgon blir det jobb fram till lunch. Har tagit ledig på eftermiddagen och det ska bli skönt. Imorgon fyller min gudson år och idag har present inhandlats, han önskade sig "en fängelsevagn med häst och gubbe i" och jag tror faktiskt jag lyckats hitta rätt lego-ask så jag hoppas det blir en nöjd kille som får paket imorgon. Förra året lyckades jag köpa en likadan brandbil som han redan hade och det vill jag inte upprepa.
 
Vaknade upp i morse till ett vit gräsmatta, inte mycket snö hade kommit, men lite och vad passar bättre än att inhandla årets två första julklappar en köldslagna novemberdag när första "snön" kommit, skönt att kunna bocka av ett par på listan!
 
Hur har din dag varit?
 
Kramar Bella

4 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Fina tips!
Själv är jag rätt dålig på det där med dofter. Har en och annan favorit, testar sällan nytt. Men så använder jag ju bara parfym till helgen, p g a jobbet ;)
Ha så mysigt imorgon med gudsonen, hoppas det blev rätt lego-ask!
Kram /Maria

Majken sa...

Jag har fastnat för Tommy Hilfiger girl. Tycker även att DKNY Red deliciuos är god... Men Tommy Hilfiger Girl Den kör jag med om & om igen.. Men ibland är det kul att variera sig. När jag handlar parfym så blir det på parfym.se oftast väldigt prisvärt :-)

Hoppas du köpt rätt paket till gudsonen :-)

Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Tutande brandbilar är kanonpresenter, det kan man aldrig köpa för många - föräldrarna verkar i alla fall gilla dom. Inte.....
Oh, doft, jag har haft samma i hela mitt liv, ända sedan jag upptäckte att det fanns parfym. Har haft två parallella ett par gånger, men "min" L'Air du Temps är bara så jag....Men ibland kan någon susa förbi och det doftar gudomligt men....nej, det får fortsätta vara samma!
Agneta kram

A House With A View sa...

En ny doft för mig, tack för tipset :) Jag köper olika dofter varje gång så kanon med tips :)

Wow vilken dukning i förra inlägget, jisses vad vackert, gah...

Önskar dig en fin helg!

Kraaaaaaaaam aka