torsdag 14 november 2013

Lunchpromenad och uppdateringsproblem...


Igår när jag var ute och gick på lunchen höll de som bäst på att sätta upp julbelysningen i stan och i skyltfönstret hos Livingroom fanns mycket fint som lockade in mig i butiken...


Med bara ett par veckor kvar till advent och årets mysigaste period finns så mycket fint i butikerna som lockar till köp så det gäller att hålla i plånboken...


Hittade söta små änglar ifrån Sia och tänkte direkt på min mamma som samlar på fina änglar...


Mycket fint i snygg färgskala...

Advents och juletider närmar sig och om ett par veckor är det redan dags att plocka fram adventsljusstakar och väl inne i december brukar dagarna gå galet fort och snabbt är vi framme vid julhelgen. Även om jag inte tänkt köpa så mycket nytt pynt i år så kan man ju alltid titta och inspireras.

Har upptäckt när jag publicerar nya inlägg att blogglistorna på andra bloggar inte uppdateras förrän efter flera timmar och jag läste för någon vecka sedan om detta problem på en blogg. Där stod det hur man kunde lösa problemet, men jag kan inte minnas vilken blogg och har skummat bland tidigare inlägg på de flesta bloggar jag brukar läsa, men hittar det inte så tips på vad man ska göra mottages tacksamt!

Efter en dag med utbildning på jobbet blir det nu en lugn kväll hemma i soffan!

Kramar Bella 

4 kommentarer:

Home2tiny sa...

Verkar som de flesta har eller har haft problem med uppdateringarna, men vet tyvärr inte vad man kan göra åt det, maila blogger kanske?? Vilken härlig julskyltning, svårt att låta bli att shoppa något förstår jag. Kramisar Tina

Majken sa...

Vilka mysiga julpyntssaker :-)
Man blir sugen på att handla... men vart ska man ha allt.... ? Man har ju en hel del redan i pyntlådorna :-)
Änglarna var jättesöta

Ja, gäsp trött är jag av körningen.. kröver så mycket koncentration näör man kör och speciellt när man kör i en storststad :-)

Ha en fin kväll!
Kram

kattiiiiss sa...

Jättefina bilder!!
Snart är julen här :-)

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilka mysiga bilder, härligt med julskyltning...längtar till advent nu när man hittar så mycket fint. Önskar dig en trevlig kväll. Kram Pia