måndag 18 november 2013

Edblad smycken i rosé...

 
Edblads smycken är en favorit och jag har bl a en ring som jag använder dagligen och nu står denna Segments rings 8 på önskelistan...
 
 
När jag fyllde 35 i somras fick jag halsband och armband ifrån Edblad i roséguld, men saknar örhängen som passar till så även dessa glitterpolerade med blanka kanter för 149 kr med namnet Dottie finns på önskelistan...
 
Måndag igen och tänk att det är mindre än två veckor till första advent, dagarna och veckorna går så fort att det nästan är svårt att hänga med. Julen närmar sig och det börjar bli dags att fundera över årets julklappar så en önskelista från nära och kära är välkommet. Jag gillar inte att stressa runt i affärerna dagarna innan julafton, då vill jag njuta av julstämningen, dricka glögg framför brasan och slå in paket i lugn och ro.
 
Vad står på din önskelista i år?
 
Kramar Bella

3 kommentarer:

Majken sa...

Har faktiskt inte funderat ut ngt på önskelistan :-)
försöker få ungdomarna att komma på ngt de vill ha. Erbjöd t.om 22-årige sonen att vi kunde skicka ner BR-katalogen så kunde han kryssa i det han ville ha som förr :-D

Ha en fin kväll!
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

ÅÅå, jag är så tråkig, jag har inget på min önskelista. Ännu. Men böcker och musik finns alltid med.

Vilka vackra smycken du önskar! Väldigt fina!

Agneta kram

Anonym sa...

Ni , som har vägarna förbi Ulricehamn och gillar smycken besök klockbutiken som öppnat en sprillans ny avdelning med så fina smycken givetvis fanns Edblad. Men även herrsmycken och fina manschettknappar från anrika Skulltuna ,de blir en given julklapp till en av mina.
Själv blev jag helt lyriskt över ett nytt märke som kommit in. Så kul att se även Bagge-Walhgren smycken rock by Sweden live, men inte min stil. Det blir fler besök för att klura ut vad jag önskar mig. Ha en bra dag Eva