tisdag 5 november 2013

Ljusslinga till budgetpris...

 
Ljusslingor med små bollar har blivit en favorit och när jag hittade ett budgetalternativ på Rusta för 149 kr kunde jag inte motstå utan en vit/ grå/svart som kommer få göra sällskap med IKEA-granen på bänken i köket till jul. Ljusslingan finns även i en röd/vit variant och en med blandade färger...
 
 
Ljuset i bollarna på den övre bild är gulare än jag upplever det i verkligheten så på det här kortet kommer de mer till sin rätt. Ljusstaken som ska fyllas med något passade är ifrån Hemtex och också ett budgetalternativ, tror att den fortfarande finns i butik...
 
Tror inte jag är ensam om att vilja köpa lite nytt pynt till hemmet när julen närmar sig, det är ju nästan "farligt" att gå i butikerna den här tiden på året för det finns verkligen så mycket fint, både smått och stort. Tur att sunda förnuftet oftast får bestämma, men desto roligare när man någon gång emellanåt kommer hem något nytt.
 
Hoppas din vecka börjat bra!
 
Kramar Bella 

7 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Den ljusslingan är så fin och billig! Det är lustig; jag googlade precis på den för att se om den fanns kvar på Rusta... Och så gick jag in här och fick se den igen! Men ljusstaken hade jag inte koll på, får väl besöka Hemtex. Oxå jättefin! Kram Lisa

Majken sa...

Jättefin ljusslinga :-) Gillar bollarna...
Ljustacken tycker jag är riktigt fräck :-)

Ha en riktigt fin kväll!
kram

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, det finns så mycket fint och du har fått tag på guldkornen ser jag!
Själv känner jag när jag ser allt köpbart att jag blir bara matt så jag köper ingenting!!! Så kan det också gå....
Agneta kram

HOUSE of ADELA sa...

Så mycket fint och ljusslingan är ju sååå mysig!

Kram fina!
Adela

Home2tiny sa...

Så fin, läckert med bollarna. Mycket ljus behövs nu i mörkret. Kramisar Tina

mammaxtre sa...

Denna slinga vill jag ha. Har en tanke som jag bara måste se om den blir bra. Tack för tipset!

Nazima sa...

Så fint piffat! Den ljusslingan är jag grymt sugen på och vilket bra pris!

Må så gott, hoppas vi vekrligen kan få till en fikadejt snart!

Kramar i lass