torsdag 19 april 2012

Billiga Converse...


Är väldigt nöjd med mina blåa låga Converse som jag köpte för halva priset jfr med ordinarie här hemma i Sverige på vår semester...


Jag hittade dem på "Kaninmarknaden" (Conojeros) inne i Porlamar på Isla de Margarita som vi besökte en förmiddag. Där säljs det mesta (förutom kaniner) och självklart mycket kopior, men jag köpte originalskor istället för kopiorna som var så dåligt gjorda och med tanke på priset så var det ett lätt val...

Vinterskorna är trots det skiftande aprilvädret inställda i garderoben och nu traskar jag runt i mina nya blåa Converse som jag köpte på resan. Jag brukar inte handla så mycket på resor då det är lätt att köpa saker som är kul att använda på plats och sen hamnar de längst in i garderoben bara för att aldrig plockas fram igen, men den här gången hade jag redan innan vi åkte bestämt mig för att leta efter just ett par Converse till bra pris så jag var väldigt nöjd då jag hittade det och dessutom i "rätt" färg.

Var inne på Coop idag och såg att de hade Converse i flera färger bl a vita, röda o svarta för 499 kr så det får bli dagens tips då jag förmodar att erbjudandet gäller i hela Sverige.

Hoppas Ni haft en bra dag!!

Kramar Bella ♥

4 kommentarer:

Linda - Harmony Home sa...

Jättesnygga! Inte fel när man kan handla billigt. Jag är själv ute efter sneakers fast med högre skaft. Får väl se om det blir något köp snart:)

Trevlig fredag /Kram

Radhusdrömmar sa...

Converse är ju aldrig fel. Har svarta och vita själv, och de brukar användas flitigt under sommaren. Vilka härliga semesterbilder i inläggen nedan :)

Kram
Johanna

Helenas loggbok sa...

Älskar mina converese. Jag har vita och blåa och använder dem till allt, byxor som klänning. Tyvärr är de väl inte direkt gjorda för långpromenader, vilket de har utsatts (eller fötterna) några gånger för mycket. Det blir lätt lite ont på tårna efter ett tag, men snygga är de och då får man bortse från lite ont här och där!!!
Ha en skön fredagkväll!
Kram, kram
Helena

Ann-Louise sa...

Perfekt med halva priset!! Dessvärre gillar jag inte Converse då jag tycker de är för platta... Men snygga är dem;-)
Vilken härlig resa ni gjort!! Jag blir helt sjuk av bilderna. Och den där instruktören som ligger på masten typ... Haha!

Ha en fin helg!
Kramar