torsdag 6 december 2012

FEJKA gran och vacker vinterdag...

 
FEJKA bordsgran ifrån IKEA...
 
Jag tycker det är så fint med en liten bordsgran i snygg kruka och jag vet precis var jag vill ha den ståendes här hemma, problemet är att jag är allergisk mot granar så lyckan var gjord när jag hittade en fin liten plastgran med namnet Fejka hos IKEA som jag nu bara måste få tag på så är det någon som har vägarna förbi IKEA så vore jag så tacksam om ni ville köpa med en till mig eller tipsa mig om var jag kan hitta en liknande...
 
Om det var snålblåst och snöyra under gårdagen så har kung Bore visat sig från sin allra bästa sida idag här på Västkusten, det har varit sol och lagom många minusgrader, helt enkelt en riktigt vacker vinterdag!!
 
 
Kramar Bella ♥

9 kommentarer:

Majken sa...

Synd att du inte skrev detta inna helgen. Jag var ju på Ikea i lördags... :-) Det blir bra när IKEA kommer till Torp... fast det hjälper ju inte dig nu....

Ja idag har det varit en otroligt fin dag :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Charlie sa ... sa...

Hade gärna köpt en till dig!! Vi har en riktig i köket på en skänk och det ser jättefint ut. Den du hittat tror jag är perfekt!

Det är så vackert nu hos er. Kan inte se mig mätt!

Tack för din gulliga hälsning idag!

KRAM
Lotta

Home2tiny sa...

Perfekt liten gran om man är allergisk. Tyvärr bor jag inte närma ett Ikea, bra för plånboken kanske. Det var verkligen underbart väder igår här på västkusten. Trist nog satt jag inne på jobbet hela dan men fick njuta av en liten tur ute på lunchen. Kramisar Tina

cecce sa...

Vilken vacker vinterbild!! Vintern kan va helt ok om det är snö och sol. Tyvärr ser vi lite av det här i skåne:-) Mest rått och kallt tycker jag:-)


Ska försöka få tag i en bordsgran jag med. Hade en förra året!!

Hoppas solen fortsätter skina över dig och att du får en riktigt härlig helg!

Stor kram!

Rosie sa...

Den där granen har jag också! Ser ju så verklig ut och jag är så nöjd!:) Kram!

Postadress Torslanda sa...

Den är så fin.Klämde på den men köpte inte.
Ha en fin fredag.

Helenas loggbok sa...

Vad trist att du är allergisk mot gran! Fast det klart att det finns värre saker att vara allergisk mot, men ändå! Hoppas du får tag på den, för den ser jätte söt ut!

Vilken fin vinter ni har fått! Sol och snö, då är vintern som bäst enligt mig! Vi har fått snö här idag så att skolan stängde för dem som ville ta sig hem innan det blev kaos. De har ju lite annan grad på kaos här än vad man är van vid från Sverige.... 5 cm och skolan stänger.... men barnen var glada över en halv dag ledigt!

Hoppas du får en mysig helg!
Kram kram
Helena

A House With A View sa...

Vilken jättefin gran, verklighetstrogen!! Och så praktiskt när man är allergisk!!! Riktigt vackert att ha smågranar inne så här inför julen, dekorativt och charmigt:))

Jäääättevacker bild!!!

Stööörsta kraaaaamen aka

vitagavlar.blogspot.com sa...

Fejka är fin! ICA MAXI har också en jättefin variant... Härligt med snö! Kram Lisa