torsdag 29 oktober 2009

Svenska kvinnliga illustratörer...


Illustrationer gjorda av Cassandra Rhodin...

som tillsammans med Liselotte Watkins som gjort illustrationerna ovan är mina personliga favoriter...

Go Morgon!

Tänkte hänga på trenden att hänga upp modeillustrationer på väggen när jag fått klart mitt "klädrum". Det blev ju ingen walk-in closet när vi gjorde i ordning vårt sovrum när vi flyttade in, men i ett hus med tre våningar så finns det ju gott om plats så jag ska helt enkelt göra i ordning det lilla röda rummet på övervåningen till min egen walk-in closet och när väggarna fått vitt färg tänkte jag printa ut lite fina illustrationer och rama in och hänga på väggarna...
Såg att Liselotte Watkins börjat blogga här!! Bara att gå in och inspireras och för den som vill kika lite mer på Cassandras fina illustrationer så kan man göra det här!
Solen skiner från en klarblå himmel idag så jag tror vi har en fin höstdag framför hos som jag hoppas ni får njuta av på allra bästa sätt oavsett om ni har jobb eller ledighet som väntar på er idag!!

4 kommentarer:

Signe 1 sa...

Kanonsnygga illustrationer, det kommer bli hur fint som helst hemma hos dig!:-) Härliga höstbilder i inlägget nedan också!! Ha en fin dag, kram Sofia

Malena sa...

Åh Cassandra Rhodins bilder är ju helt makalöst fina!

Och din höstbilder i förra inlägget likaså!

Kram på dig!

Annas inspiration sa...

Verkligen snygga bilderm, gillar hennes alster massor så stort tack för länken!

Vad härligt med eb walkincloset :-)

ha en skön torsdag
kramar!

Susanne sa...

Jätteläckra illustrationer, skulle gärna ha en sådan här hemma :o)
Fina frostbitna bilder i förra inlägget!

Kram