onsdag 11 september 2013

Kopparsken...

 
Kvällarna blir mörka allt tidigare och tända ljus hör numera till kvällsmyset...
 

 Som så många andra spanar jag denna höst på kopparfärgade ljusstakar och lyktor, dessa kommer ifrån HM Home till ett bra pris...
 
Varje år så här i mitten på september förundras jag över hur snabbt det blir mörkare ute på kvällarna, tycker inte det är länge sedan det var fortfarande var ljust vid 23-tiden. Nu är det mörkt redan vid halv nio och jag blir sugen på lite nya ljusstakar och lyktor till hemmet och jag har som så många andra den senaste tiden spanat på kopparfärgat. Får bli en liten make over här hemma längre fram och då kommer det med all säkerhet flytta in kopparfärgade detaljer.
 
Dagen har annars varit en helt vanlig vardag med jobb och ett snabbt besökt på vårdcentralen för att ta B 12-sprutan. Imorgon blir det konferens med jobbet med övernattning till fredag och sen gör vi ett nytt försök med ledig helg tillsammans jag och sambon.
 
Kramar Bella

3 kommentarer:

Nazima sa...

Ja, det är inte klokt vad det börjar skymma tidigt om kvällarna nu, hög tid för soffmys med tända ljus nu, fina arrangemang! H.M-home har mkt, fint!

Jag tycker absolut vi ska fika framöver, var på tok för längesedan nu!

Stor kram på dig!

Majken sa...

Vilka söta ljuslyktor :-)

Hoppas det blir bra på jobbövernattningen & att du & sambon får vara lediga tillsammans denna helgen :-)
Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.