fredag 27 september 2013

Höstshopping och båtupptagning...

 
Jag har fått för mig att jag vill ha en omlottblus och blev så glad när jag hittade den här hos HM för 249 kr, dock velade jag lite för länge innan jag klickade hem den så nu är den slut, grrr...
 
 
Måste däremot tipsa om dessa slacks, så sköna med snyggt fall till bra pris, 199 kr på HM!
 
Höstkyla och lönehelg innebär med all säkerhet välfyllda shoppingcentrum imorgon då många vill fylla på garderoberna med varmare skor, jackor och mörkare plagg i kraftigare o tjockare tyger och de tunna ljusa sommarplaggen har nu gjort sitt för i år.
 
Även båtsäsongen är över och imorgon är det upptagning som står på schemat så det blir ingen shopping för oss.
 
Vad ska du göra i helgen?
 
Kramar Bella

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Snyggt! Ser ledigt och skönt ut dessutom. Bra kombo!

Här fixas det också men framför allt blir det nog en slapparhelg. Behöver det känner jag.

Varm kram!

Lotta

Postadress Torslanda sa...

Snyggt, snyggt!

Min dotter och jag har tjejhelg i Skåne. Dags att plocka in alla sommarmöbler i vårt hus och stänga igen lite inför hösten.

Kia sa...

Vi fick en rätt lugn helg. Igår var vi och klättar med barnen och idag skulle vi ha varit på bröllop och sovit en sista natt i båten men tyvärr blev brudgummens mamma akut sjuk så det fick ställas in. Imorgon väntas middag hos svärföräldrarna. Lite fix hemma är annars det som gäller, så ingen shopping här heller. : )

Ha en toppen kväll!
Kram Kia