fredag 15 februari 2013

Fredagkväll...

 
Fina ljusrosa tulpaner som vi fick av K och barnen igår när de kom på besök...
 
Så var arbetsveckan avklarad och två dagars efterlängtad ledighet är här efter en tuff vecka där orken inte varit på topp, kroppen har inte återhämtat sig efter jag var dålig och även om jag vet att jag blir påverkad länge efter jag varit sjuk då kroppen är svag redan innan så är det tröttsamt och tålamodsprövande. Helgen kommer bli lugn, på söndag förmiddag ska vi åka till min kusin och hans blivande fru och snosa bebis. För ett par veckor sedan blev de lyckliga föräldrar till sitt första barn, en liten flicka som jag ser framemot att få träffa.
 
Eventuellt ska vi byta båtplats till sommaren så det kan bli en tur längre ut på kusten för att kika på en hamn som ligger närmare sambons nya jobb. Vi tänker att det kan göra att vi kan nyttja båten mer till sommaren även om sambon kommer jobba det mesta i år.
 
Önskar dig en trevlig helg!!
 
Kramar Bella

Inga kommentarer: