söndag 4 mars 2012

Trevlig lördagkväll hos kusinen...


Igår kväll var vi bortbjudna till min kusin och hans blivande fru C som bjöd på en jättegod 3-rätters middag. Till förrätt åt vi en fräsch räkcocktail... 


 Grillat med fyllda potatishalvor med chili och ost och sallad till varmrätt... 


Salladen serverade på ett stort vackert Mateus-fat...


Middagen avslutades med Leilas After eight cupcakes...


Den gula spelplanen som ni skymtar på fotot ovan är till spelet "Med andra ord" som jag tycker är ett av de absolut roligaste spelen som finns...


Med rätt sällskap avlöser skratten varandra och man förundras över kreativiteten som uppstår när man skall förklara ett ord med andra ord och ens lagkamrat ska gissa, galet kul...

Tiden går fort när man har trevligt och det gjorde den verkligen igår kväll, stort tack M och C för det bästa sällskapet och den goda maten och stort grattis igen till Er förlovning! All lycka i framtiden och jag ser redan fram emot bröllopet nästa sommar!!

Kramar Bella ♥

7 kommentarer:

Kia sa...

Vilka fina vårbilder du visa och god mat har du fått i dig med. Kan avslöja att vi också ska slå till nästa sommar! ; )
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Kia

Mitt liv som förskollärare sa...

Maten ser alldeles ljuvligt god ut.Måste pröva cupcaksen någon gång.
Kram/
Berit

Rosie sa...

Vad mycket gott och vad fint det såg ut. Härligt att få gå bort och njuta av så god mat och härligt sällskap. Kram!

Thereses liv och vardadg sa...

Mums vilken god mat! Ha en fin kväll! Kram

Uh-huh-me.com - Nettan sa...

Åh, vad mycket gott och det låter som en toppenhärlig kväll :)

Önskar en fin vecka! Kram kram

millandante sa...

Mysigt! Och så mycket gott:)

Jag hoppas du sover som allra goast just nu Bella!!

Tack för spritslänken, blev också sugen på att baka jag också!

Kram från en som ska sova nu...;)

KRAM

Jannie sa...

Vilken kväll!
o det spelet ärju så fantastiskt roligt!lätt en av mina favoriter!
kram