torsdag 15 mars 2012

Plastankan Purre...


Sambon ringde mig strax efter lunch igår och berättade att konferensen var klar tidigare än beräknat och att han nu skulle få vänta i 3 timmar på tåget som skulle gå först 16:30. Kul, utbrister jag så klart som ser en trevlig shoppingrunda framför mig med fikapaus på något trevligt café i Stockholm, sambon däremot grymtar och tycker dessa timmar är slöseri med tid och hellre skulle satt sig på första bästa tåg hem. Vad gör då min käre sambo när han ska fördriva tiden i huvudstaden? Jo, han köper ett nytt duschdraperi och en svart plastanka till dammen på Lagerhaus :)


Om sambon eller lilla E som fick glädjen att släppa i Purre i dammen är gladast över vårt nya "husdjur" låter jag var osagt :)


Det jag vet är att våra vänners barn kommer uppskatta plastankan...


som av min "mogna" sambo döptes till Purre :)

Kramar Bella ♥

3 kommentarer:

Majken sa...

Himla söt anka :-D

Din sambo var ju på shoppingrunda på sitt eget lilla vis ;-)

Ha en fin kväll!
Kram

Mia sa...

Hihihii... Söt han är PURRE ;)...

Kram

Kia sa...

Ja, tänkt vad lättroade de är, då menar jag inte bara barnen! : )
Tänkte han på att han måste skaffa ankvakt nu när ni ska åka bort? ; )

Hoppas ni får en toppen fredag & helg!
Kram Kia