lördag 10 mars 2012

Spetstop från Vero Moda och mysig lördagsfika...



Spanade in den här fina spetstopen i feminin modell med 3/4 ärm till kanonpriset 260 kr inne på Vero Moda idag. Spetstyget är i en mjuk strecthig kvalitet och undertopen gör att den faller snyggt, skulle kunna bli en favorit i garderoben den här våren och sommaren då inget tycks vara mer inne än just vit spets... (Bilder lånade ifrån Mandel)
 
Go kväll!!

Hoppas ni haft en fin lördag så här långt. Kanske har ni varit ute och lapat vårsol eller tagit tillvara på dagen på något annat bra sätt, själv har jag hälsat på familjen T och mumsat semlor och lyssnat på skön barnsång från goa lilla L som fyller 3 år på tisdag. Underbart att få komma hem till vänner med barn, de är utan tvekan de största glädjespridarna och det bästa sättet att tanka positiv energi på. Fick idag också glädjebeskedet att familjen T väntar tillökning, stort grattis från både mig och sambon till de blivande föräldrarna och all lycka på vägen!

Sitter i skrivande stund liksom många av Er andra och väntar på att finalen i årets Melodifestival ska dra igång. Favoriten är utan tvekan Loreen och jag hoppas vinsten går till henne då jag både gillar låten skarpt och dessutom tror jag att den kan ha en chans även internationellt i Baku. Hur det går återstår att se, men jag tror nog att det är färdigt med skrällar i årets mello-cirkus nu och att det blir någon av de förhandstippade favoriterna Loreen eller Danny som står som slutsegrare när alla röster lästs upp senare i kväll. 

NU: Dags att fylla godisskålen och zappa över till Svt1, nu köööör vi!

Kramar Bella ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fina du, :)

Köpte denna JÄTTEFINA vita spetstop från Vero Moda idag,
tack för tipset! ;)

Trevlig resa! :)

Kram
Enigma