tisdag 17 januari 2012

Spring 2012...


Jag tror bestämt det är väskor i kasse-modell som gäller i vår, de här tvåfärgade finns på Åhléns för 299 kr...


HM har variant i läderimitation med detaljer i mocka för 199 kr...



För dig som gillar enfärgat finns väskan till vänster på Lindex för 199 kr och den till höger på HM för 349 kr...

Vårnyheterna har börjat trilla in i webshoparna och det är som vanligt mycket färg både pastell och starkare nyanser nu när vi närmar oss våren och jag tycker mig även se en hel del vitt på kläder. Igår satt jag och spanade på väskor och hittade olika modeller av en kasse hos flera budgetkedjor och förutom "kassarna" så var utbudet stort av färgglada clutches.

Kramar Bella ♥

5 kommentarer:

Majken sa...

Vet du, det är tillvänjning på behepan, så har du tagit dem länge & inte får effekt tycker jag att du ska be att få mekobalamin istället som inte är tillvänjning på. Min bloggvän Pisan vet "allt" om detta
http://pisansblogg.bloggplatsen.se/

Jättefina kassar :-)
Ha en riktigt fin dag!
Kram

Kia sa...

Jag har velat ha en ny väska länge nu och jag vet på en ungefär hur den ska vara men har inte hittat nån ännu. Men nån gång så ska den väl dyka upp!

Kram Kia

Ann-Louise sa...

Bästa Bella!
Det gör mig ledsen att du får elaka kommentarer. Tänkte just skriva att du ALLTID gör mig glad med dina positiva kommenarer och ville tacka dig för det. Jag är lite dålig på att återgälda känner jag men tänker bara gott om dig....och du borde få mer uppskattning. Skit i tråkmånsarna och tro inte på dem!!!

Cupcakes nedan verkar helt i min smak. Har inte ätit sött på snart en månad och det funkar faktiskt bra, men man kan ju ana smaken av receptet ;-)) Jag är ju en riktig gottegris jag!

Ha en bra veckan nu och må got!
KRAM

FORMELLE DESIGN sa...

Många snygga väskor :)

//Johanna

Fröken Fräken sa...

Men nu förstår jag ju att det är en sådan väska jag behöver! Undras om man kan kirra lite fuskskinn och sy en själv.. hm.. nu vet jag vad jag gör i helgen! :-)