fredag 8 juli 2011

Regnig semesterstart...

















Go kväll!

Efter en hektisk och intensiv vecka på jobbet så har jag nu landat hemma och sjunkit ner i min fåtölj med en stor skål fylld med glass i handen. Regnet piskar på rutorna och det är nästan höstlikt ute, inte riktigt det vädret man önskar sig nu när en veckas semester precis har börjat, men vi får hoppas på att det gamla ordspråket att efter regn kommer solsken håller vad det lovar i helgen och att de regntunga molnen drar vidare och att solen letar sig tillbaka.

Helgen är än så länge oplanerad, blir det fint väder imorgon kanske vi åker ut med båten ett par dagar, eller stannar hemma och fortsätter bygga altan, skrapa fönster och får gjort annat huspyssel. Jag har några måsten som jag behöver få klart i helgen, men annars så har vi sagt att vi tar ett par dagar nu som får bli lite som de blir.

Nu ska jag fylla på glasskålen och ta tillvara på första kvällen på min ledighet och så önskar jag Er alla en riktigt trevlig helg!!

Kramar Bella ♥

7 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Happy Holiday!!
Hoppas vädret blir bättre.

Kramar

Uh-huh-me.com - Nettan sa...

Hoppas att du får en härlig, avkopplande semester vännen! Ser ju ut att bli fortsatt fint väder!

Sköt om dig! Kram

millandante sa...

Kan ana att det blev en sväng med båten idag:) det blev ju sol efter regnet som ordspråket säger...:)
Ha en skön semestervecka vännen!
KRAM

Marie sa...

Hoppas du får lika bra väder som vi har här i Dalarna.
Kram och trevlig semester!

camilla sa...

Hoppas du får en skön och trevlig semester! Skickar över lite sol! :-)
Kram kram Camilla

cecce sa...

Grattis till semestern. Äntligen!!
Hoppas du får en skön ledighet med mycket vila, sol och bad!
Här är det ganska fint väder idag. Inser att jag haft lite tur med vädret. Har befunnit mig på ostkusten där det varit soligt och fint medans det regnat här hemma.
Hoppas det soliga vädret håller i sig!!

Sköt om dig!

Kramar!

Fairytale sa...

Önskar dig en riktigt härlig semester och det klart att vädret vänder, jag har inte beställt annat än sol de 2 veckorna jag har kvar på min semester.
Ha det gott!
Kram