onsdag 13 juli 2011

Altanhäng i solskenet...


Sol och värme har det bjudits på här på Västkusten idag och jag har tillbringat eftermiddagen ute på altanen med gott samvete med Katerina Janouchs tredje bok om barnmorskan Cecilia och min vän telefonen som sällskap efter att ha städat och tvättat under förmiddagen...



Passade på att bjuda pappa på lunch som vi satt ute på altanen och åt tillsammans med sambon som kommit hem efter några timmars jobb på semestern...

Semestern som inte började som man önskat fortsätter och idag har det varit riktigt gott väder som jag tagit tillvara på genom att tillbringa dagen på altanen. Orkade inte ta mig iväg ner till stranden och någon båttur var aldrig aktuell då sambon varit inne på jobbet både igår och idag trots semestern, men med tanke på omständigheterna så är det fullt förståligt och en självklarhet.

Imorgon är tanken att vi ska åka till Helsingborg och hälsa på vänner och på fredag åker vi tillsammans över till Köpenhamn över dagen, vilket jag ser fram emot. På lördag ska vi turista i Helsingborg och besöka Sofiero och på söndag avslutar vi vår tripp söderut med tennisfinalen i Båstad. Datorn kommer få följa med till Skåne så en rapport från södra Sverige kommer ni som vill få här under veckoslutet!

Kramar Bella ♥

6 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Den boken har jag beställt och väntar otåligt på! De två första var ju sååå bra!
Ha en trevlig semestertripp!
Många kramar Lisa

Therese sa...

Åh, den boken och även de andra i samma serie är såå bra! Nästan så att jag kan tänka mig att läsa om dem!
Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Åh så go mar, ser ut som på restaurang!!

Desireé | homeanddesire.se sa...

Så gott det ser ut! Ha det så bra i min kära stad Helsingborg! :)

Fairytale sa...

Hej,
mmm det där ser gott ut!! När du är i Helsingborg så kan jag rekommendera Pistachia City ett café värt ett besök och prova gärna deras spagetti-glass med jordgubbar, alldeles underbar.
Önskar er en härlig tripp!
Kram

Mia sa...

Hoppas du njuter av sommaren och har det alldeles alldeles uuuunderbart fina Bella!!!

Kram ♥