söndag 19 augusti 2012

Sensommar när den är som bäst...


För ett par veckor sedan när det var kallt och höstlikt ute i slutet av juli kändes det som hösten var nära, men när väl augusti kom gjorde även solen, värmen och sommarkänslorna det igen och nu vill jag suga ut det sista av den här sommaren...

Tidigare ikväll åkte vi ner till havet och badade och satt sedan på framsidan huset här hemma i var sin solstol och läste tills solen gick ner bakom berget...

Jag ska villigt erkänna att jag inte trodde det skulle bli någon mer sommar för ett par veckor sedan, men som tur var hade jag fel. Senaste veckans fina väder var efterlängtat och jag har framför allt njutit utav att det varit varmt. När man lever med ständig värk är värme det bästa som finns så jag hoppas högtrycket håller i sig ett tag till, är inte riktigt redo för höst ännu utan vill sitta i solstolen och känna solens strålar i mitt ansikte och låta dem värma både min kropp och mitt sinne ett tag till...

Hoppas Ni haft en riktigt bra helg!!

Kramar Bella ♥

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vackra bilder! Det ser jätteskönt ut. Härligt att augusti bjudit på fint väder och värme.

Hoppas det fortsätter. Fint att läsa att du haft det bra Bella!

Kramar
Lotta

cecce sa...

Håller tummarna för att värmen håller i sig ett bra tag till. Sensommaren är underbar!

Härliga bilder. Blir nästan sugen på att bada. Men bara nästan:-) Jag är en riktig badkruka:-)

Hoppas du får en fin måndag och bra start på veckan!

Sror kram Cecce

Design Concept - by Linda sa...

Härliga bilder! Ja, de senaste dagarna har verkligen varit underbara sommardagar. Kan ju knappt tro att det är slutet på augusti snart.

Ha en fin måndag /Kram

Majken sa...

Ja visst är det varmt och skönt nu.... Men imorse vaknade jag av åskan.. den & lufttrycket som följer med ger en värk utan dess like så den är INTE välkommen....

Vilken mysig dag med bad & sol för er.. Uppladdade att ta tag i jobbveckan...
Ha en fin måndag!
Kram