söndag 12 augusti 2012

OS-final o ny grill...


Ingen vidare kvalité på fotot, men Ni ser ju hur skönt jag hade det under OS-finalen i handboll...

Vilket underbart sommarväder vi haft här på Västkusten den här helgen, känns som två bonus semesterdagar som tillbringades på havet i går då vi gjorde en dagstur och hemma på altanen idag. Kändes ju helt galet att gå in redan vid 15-tiden för att höra försnacket inför OS-finalen i handboll så sambon var snäll och fixade så jag kunde sitta kvar ute!

Tråkigt att det inte gick hela vägen för grabbarna, men tycker de har gjort en fantastisk turnering och att de vann ett silver och inte förlorade guldet!


Så här på sambons sista semesterdag har han monterat ihop nya gasolgrillen som stått i garaget sedan i februari i väntan på att altanbygget skulle bli klart, bättre sent än aldrig :)

Självklart avslutade vi denna underbara sommardag som nog kan ha varit sommarens varmaste med att grilla och äta ute på altanen, härligt!!

Kramar Bella ♥

5 kommentarer:

Nazima sa...

Jag måste erkänna att jag knappt tittat på OS, *pinsamt , pinsamt* men jag förstod det började gå bra för Sverige i handbollen.
Gott med grillmiddag. Här blev det ochså det och vi passade på att sitta ute när vi äntligen fick lite sommarvärme, sista semesterdagen och allt!

Jag önskar dig en fin vecka!

KRAM

millandante sa...

Helt underbart!!! Det är kärlek det, att fixa finalen åt dig där ute:)

Kram kram

Charlie sa ... sa...

Gud så härligt! Och ja, bättre sent än aldrig ;) Så har vi det ofta här!

Vad skönt du hade det. Bästa OS-varianten jag sett!!!

KRAM!

Kia sa...

Jag såg också finalen fast inne. Var sååå skönt att sätta sig i soffan efter att grävt och fixat med avloppstanken! Det var himla spännande och synd att de inte gick hela vägen. Sen var det bara att gå ut och fortsätta gräva. : ) I väntan på att middagen skulle bli klar.

Ha en toppen dag!
kram Kia

Majken sa...

Invigning av grillen är inte helt fel att avsluta en bra semester med :-)

Perfekt att kunna sola & se finalen.. att inte jag tänkte på det :-)

Ha en fin kväll!
Kram