torsdag 9 juli 2009

Det ska bli ett sant nöje att...


Magdalena Graafs självbiografi är min senaste lästa bok...

Himlen är grå och regnet hänger i luften och det är riktigt innesittarväder och vad passar då bättre än ett boktips. Jag är en av dem som dagligen läser Magdalena Graafs blogg och jag gissar att jag är en av de sista att läsa Magdalena Graafs självbiografi, men har ni inte gjort det så är den absolut läsvärd. Man får en lite annan bild av Magdalena än den som media visar och jag skulle inte önska min värsta ovän att behöva gå igen det helvete som hon gjort, och man undrar nästan om hon var lite synsk när hon i eftertexten skrev att:
Jag är dock bara 30 år och för ung för att våga säga: "Så levde de lyckliga i alla sina dagar." Man vet ju aldrig vad som väntar bakom hörnet...
Efter en uppslitande skillsmässa och hjärnblödningen tidigare i år så känns det ännu mer som om man inte önskar henne något annat än lugn och ro...

4 kommentarer:

Susanne sa...

Inget vidare liv hon levde i den boken. Det är nog många som haft det riktigt trassligt.

Må så gott
Kraam

Att ha det gott sa...

Jag har inte läst den ännu

Miia - There´s no place like home sa...

Jag har funderat länge på att läsa den och nu ska jag nog slå slag i saken. Får bli ett kommande bokköp!

TACK för tipset! Kraaam

jessi sa...

jag har läst boken, ofattbart att hon varit med om allt det. jag gillar henne o önskar henne allt gott i livet.