söndag 22 december 2013

Glöggmys...

 
Igår bjöd vi in goda vänner för glöggmys och trots det allt annat än juliga vädret ute med barmark och regn hade vi en jättetrevlig stund tillsammans med en försmak av julen...
 
 
Jag har haft en dröm om att någon gång få gå all in och bjuda på en hel massa godsaker och det gjorde jag igår, tyvärr fick jag inga bra bilder, blev bråttom när jag väl fått fram allt när sötsugna små barn ville hugga in :)


 
Det fanns mjuka kakor, minimuffins o pannacotta med olika smaker...
 
 
Cake pops, cheesecake och olika kolasorter...

 
och självklart lite wienernougat och fudge...
 
TACK vänner för alla fina klappar och blommor vi fick och ert trevliga sällskap!!
 
Kramar Bella

 Update! Kommer under dagen och imorgon lägga ut recept på det som vi bjöd på för den som vill prova något!!


6 kommentarer:

Home2tiny sa...

Men guuud så mycket gott, vill gärna ha recept. Mysigt att bjuda in alla vänner o bara ha det så där galet roligt tillsammans. Önskar dig en riktigt God Jul. Kramisar Tina

Postadress Torslanda sa...

Så mysigt!!! Det där gottebordet ser heeeelt fantastiskt ut! Kram

vitagavlar.blogspot.com sa...

Wow, det var inte lite saker... Ser gott ut! Själv kör jag oftast knytis! Orkar inte men har oxå en dröm om att att bjuda så fint någon gång! Hoppas att du får en jättefin jul! Många kramar Lisa

Nazima sa...

Åh så mumsigt alltsammans ser ut!
Kram

Nazima sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Men herre Gud , hur orkar du. Aldrig sett något liknande . Ha en god jul.